Hey Amy,
hahah ja inderdaad!!
Tammie, ik ben echt heel blij dat jij je kindje bv kan geven en daardoor het voor jou beste voor jouw kind doet.
En ik snap ook dat wanneer je zo voor bv bent je het kolder vind dat mensen niet eens bv proberen. van deze mensen zijn er, waaronder ik, veel mensen die dat niet zonder reden doen.
waar ik steeds moeite mee heb, en dat is niet alleen bij jou, dat mensen een oordeel klaar hebben wanneer je dus ervoor kiest fv te geven. Daar word ik helemaal zat van.
iedereen doet wat zij denkt dat het beste is voor haar kindje, en daar hoort ook bij wanneer je als moeder voor jezelf moet kiezen. ik kies voor het beste voor mijn kind(eren) en dat is fv. Puur omdat ik het niet aan zou kunnen om bv te geven.
Wat mij betreft is het prima zo, maar snap ook wel als je nog wil reageren.
amy-baby schreef:
@syl; haha...hoezo dejavu? Kyra?
Hoe voel je je verder? gaat het goed.
Verder voel ik me vooral heel moe amy, hahahaha. Gelukkig hebben mijn man en ik vakantie dus even bijtanken.
Heel af en toe merk ik een golfje van misselijkheid en ik merk dat ik weinig trek heb in dingen.
Maar dat komt allemaal wel weer goed. Was vergeten hoe het in het begin kan voelen hahahaha
Hoe is het bij jullie?
Wacht je trouwens wel even met meidenspullen verkopen 😉 als ik een meid krijg hou ik me graag aanbevolen om te kijken of ik iets van je kan overnemen 😉