[INDENT]
Goedemorgen Nou, ik heb het gedaan. Liam netjes om half 9 afgeleverd op de bhg. Hij was het er niet mee eens, maar heb er toch wel vertrouwen in dat ik hem om half 12 happy aan tref. (Las net wel op facebook dat 1 van zn leidsters vandaag niet werkt omdat haar eigen zoontje ziek is... )Het heeft hier vannacht weer flink gesneeuwd dus had al bedacht dat ik hem beter op de slee kon zetten ipv met de kinderwagen door de sneeuw ploegen, maar mens en kinders ik was helemaal naadje toen ik thuis kwam. De pijn in mn bekken komt later pas, dat weet ik maar werd duizelig en misselijk.. Mn schoonmoeder net gevraagd of ze me straks een lift kan geven maar helaas, ik moet de sneeuw weer trotseren. Aaaargh, zulke momenten baal ik toch zo ontzettend dat ik mn rijbewijs niet heb.Vannacht sliep ik rond half 2. Werd wederom wakker gehouden door een drukke beeb en een hoofd vol gedachten, maar moet zeggen dat ik uiteindelijk redelijk uitgerust wakker werd toen het wekkertje ging.Ik heb even geknipt en geplakt, dan hoef ik het niet 3x te tikken 😉
Syl, balen dat je pijn hebt! Een chiropractor lijkt mij niet echt het juiste bij bekken instabiliteit.. Zou eerder naar de fysio of een osteopaat gaat.
Liam probeert nu zelf in zijn trip trap stoel te klimmen 😉 In bed heeft ie altijd een slaapzak aan, dus eruit klimmen zal hij niet zo snel doen, maar hij gaat over 2 maanden ook naar een peuterbed.
Deze kan je omgedraaid tegen de muur zetten zodat hij er niet uit kan vallen.
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S39887442 [/INDENT]