@E82,
oei lijkt me heel lastig om het stil te houden. Ik denk dat ik me allang een keer zou verspreken.
En het lijkt mij helemaal niet leuk als je dan zelf denkt dat niemand het weet, terwijl dus stiekem wel heel veel het al weten (zo ging dat toen dus wel bij vrienden van ons).
Sam heeft gisteren ook voor het eerst buiten in het badje gespeeld, in eerste instantie een beetje eng, maar later de grootste schik.
Ook hier helemaal geen luier om dan hoor. Wij hebben voor hem een speciaal UV-beschermend pakje. Ik vind die zon maar een beetje eng zo op dat blote witte lijfje, dus vandaar. Mouwtjes tot de ellebogen en broekspijpjes tot de knieën. Scheelt wel heel wat met insmeren hoor en ben dan ook niet bang dat er in het water de zonnebrandcreme eraf gaat ofzo.
Slapen jullie kinderen met dit warme weer ook meer?We hebben gister en vanochtend zelfs mogen uitslapen tot 10.00u!! Morgen naar het CB dus dan toch maar even vragen. Sam slaapt gewoon s nachts zo'n 12uur, dan een flesje in bed en dan nog zo'n 2uurtjes. Dan is hij 2a3 uur op, en begint alweer moe te worden. Hij slaapt weer 2a3 uur.
@Vickey, bij het augustus topic zijn de meeste meiden voor de eerste keer moeder, en ook daar las ik vaak dat de hele babyuitzet al compleet was voor de 20wkn. Aan de ene kant denk...dat is toch lekker, als je zo lekker zelfverzekerd kan zijn. Ik kon toen bij Sam echt pas na de 20wkn-echo wat gaan kopen hoor (met nog vaak even de vraag of ik het wel terug kon brengen mocht het mis gaan :oops: ). Maar goed, dit keer is het niet dat ik onzeker ben, maar meer dat je gewoon drukker bent met andere dingen ipv dat je letterlijk en figuurlijk met de zwangerschap opstaat en naar bed gaat. Ik heb nog steeds niks gekocht, vraag me echt nog af wat ik eigenlijk nodig heb voor de nieuwe beeb. Ojaa...weet wel wat we nog nodig hebben.....een NAAM :shock:, zo erg toch, we komen er gewoon niet uit....en ook nog een geboortekaartje uitzoeken....pfff...als ik er zo overnadenk....begint de tijd wel een beetje te dringen 😮
Waar ik wel lekker mee bezig kan zijn is de junglekamer van Sam.
Hier een link naar zijn bedstee (of tenminste, mijn mannetje gaat deze na-maken) en ook een link naar het behang
http://www.dekinderkameronline.nl/kinde ... dstee.htmlhttp://www.dinoworld.nl/p/z/24/2412.jpg ... uw%29/lgnl@karin, vicky en marij hoe is het met jullie bekkenklachten?
@Amy, en lekker geskottelbraaid van het weekend?
haha...hier het vakantiegeld uitgegeven aan rolluiken en vliegenhorren. Wij wonen vrij in het buitengebied, dus erg veel last van vliegen en ook de zon staat de hele dag op de gevel te branden. Geen echte overbodige luxe dus.
@Karin, hoe is het nu met Janneke, je was toch naar de huisarts geweest?
Zo nu lekker naar bed, morgen dus naar het CB, Sam krijgt de BMR en MenC 😞 Zijn jullie kinderen hier ziek van geworden? En nog wel lekker 2 daagjes vrij, voor het geval hij zich niet helemaal lekker mocht voelen.