@marij; ja het is wat met die schoonmaaksters vind ik ook. Ben nog niet super tevreden hoor, kan zelf natuurlijk veeeeeel beter, maar het is goed genoeg gedaan nu de badkamer. Zelf had ik de badkamer in 2 uurtje kunnen doen, en dan nog iets het laatste uurtje, maar....ben allang tevreden zo.
@hier; vandaag naar apeldoorn geweest, naar malkenschoten, ons moppie vond het natuurlijk geweldig, maar ging vanmiddag niet slapen. Nu ligt ze net pas op bed, want we hadden nog een verjaardag, en de andere kindjes liepen er ook allemaal nog. Ach dan slaapt ze morgen misschien wat langer...we zullen zien.
@vickypreg; ja qua ruimte wilde ik wel ff wachten, maar toen ik van me meisje bevallen ben, toen stond de box er ook nog niet, was toch weer iets wat niet klaar was, en wil zo veel mogelijk klaar hebben dat ik echt kan genieten, en als je met 37 weken bevalt dan kan hij ook gelijk mee naar huis als er niets aan de hand is. wel zo fijn.
Ik wilde ook via MP zo'n lodger kopen alleen de wrapper dan niet de lodger, want ik ga in de zomer bevallen, en het is toch alleen de beginperiode. Op zich is € 30,- niet duur dan hoor, want die dingen kosten volgens mij rond de € 80,- nieuws zoiets. Die wrappers zijn nieuwe € 65,- en heel veel mensen wilde daar al € 30,- voor hebben dat vond ik een beetje te duur, aangezien ons mannetje in de zomer komt. Maar ik zou hem zeker aanschaffen!
groetjes Amy