Prinses88Oud lidBerichten: 14.418Lid sinds: 9 mei 2010
Wat is 't hier stil.. 😞
miej1990 schreef:hallo allemaal,
ik ben sinds 4 mei gestopt met de pil (dag 1 )
we zijn meteen voor gegaan dus geen cyclus afgewacht.
ik heb een aantal dagen buikpijn gehad dag 16, 17, 18
we klussen om de dag
ik doe geen temperaturmethode maar heb wel mijn cervixslijm + baarmoedermond in de gaten gehouden. Mijn cervixslijm werd doorzichtig en rekbaar vanaf dag 12 t/m 15
mijn baarmoeder stond op dat moment hoog ( eisprong?? )
Nu dag 19 kan ik er net bij komen maar mijn cervixslijm is nu spierwit kleeft en niet rekbaar meer.
nu heb ik al een aantal dagen last van de volgende dingen:
zit nu op dag 19
* buikpijn ( net of ongi moet komen ) innesteling???
* opgeblazen gevoel
* smorgens misselijk maar na wat eten trekt het weg
* ontzettend pijnlijke tepels
* steken in buik + liezen
* jeukerige buik en borsten
Ik ga uit van een cyclus van 28 dagen zoals ik voor de pil ook was. dus zou 1 juni mogen testen.
zijn dit ontpil verschijnselen of zwangerschapsverschijnselen en zou dat nu al voelbaar zijn?
groet miej
Prinses88 schreef:Wanneer ben je weer voor het eerst ''echt'' ongesteld geworden dan?
Prinses88 schreef:@ Inge, had het inderdaad tegen jou 😉 Heb je alweer een menstruatie gehad nadat je gestopt met de pil, en dan bedoel ik niet die ongi gelijk na de pil..
Prinses88 schreef:Sorry, dat is ook zo..
Ben de laatste tijd zo vergeetachtig :roll: Komt denk ik ook omdat ik al in de stress zit voor de uitslag van mn MRI..
Wij willen ook pas later dit jaar voor het echie, zo rond oktober of nog iets later!
Prinses88 schreef:Heb al vanaf begin dit jaar onderzoeken in het ziekenhuis en ze kunnen er dus niet achter komen waar mijn pijn vandaan komt..
Heb pijn in de rechterkant van mijn rug en die straalt uit naar mijn onderbuik en rechterlies waardoor ik soms een doof been heb.. Daarvoor heb ik nu een MRI gehad, ze denken dat ik mijn zenuwen ergens in de knel heb zitten! Maar kan ook best dat er niks uitkomt, en omdat het nu al zo lang speelt zit ik steeds meer in de stress dat het straks iets ernstigs is..
Inge79 schreef:Ik heb een leuk filmpje gekregen van een vriendin.
Het heeft helemaal niks te maken met zwanger worden of iets in die richting, maar als je van micheal jackson houd is dit zeker het kijken waard!
ik hoop dat ik het zo goed doe.....