He allemaal,
Ben lang niet op het forum geweest, omdat we thuis zonder internet zitten. Helaas zal dat ook nog wel even zo blijven 😢 . Zit nu bij mijn ouders mijn hart op te halen hier. Straks de historie maar even wissen... Zij weten nog van nix en dat wil ik graag zo houden.
Leuk om alle berichtjes te lezen. Ik ben vandaag 1 dag overtijd als ik uitga van een cyclus van 28 dagen. Vind het super spannend nu. Ga als ik zaterdag nog niet ongi ben dan testen. Samen met mijn man. Hij wil er eigenlijk niet bij zijn, maar ik vind dat wel fijn. Kan ik meteen mijn emoties kwijt en dan maakt het nog niet eens uit welke emoties (positief/negatief). Ik ben echt heel erg gefocused op eventuele zwangerschapskwaaltjes. Het rommelt al een al een paar dagen in mijn buik, heb heel af en toe een vlaag misselijkheid. Soms veel honger, andere dag helemaal niet. Zit wel goed in mijn vel en ben vrolijk. Maar soms ook emotionele uitbarstingen waar ik zelf ook van opkijk. Maar alles kan het ontpillen zijn, hou ik mij voor.
Wij zijn op t moment nog druk aan het sparen voor een goede family wagon 😂 . Ik wil graag de Nissan Note, nu manlief nog overhalen. Hij zit te denken aan de Mitsubishi Colt, omdat die zuinig is en minder weegt voor de motorrijtuigenbelasting.
Verder willen we nog allemaal andere dingen kopen, maar op het moment dat ik zwanger ben gaan we voor de baby uitzet. We hebben trouwens al een ledikantje gekocht. Al een paar maanden geleden, via marktplaats. Wij moesten een Paso Doble hebben, omdat wij een klein kamertje voor de baby hebben bestemd. En een paso doble is een ledikant en commode in 1 dus neemt niet veel ruimte in. Voelde me wel opgelaten toen we hem gingen halen en nu nog steeds, als mensen in de buurt komen van onze schuur, waar hij staat. T is wel gek en manlief stond er toen ook niet echt achter, maar ik wilde het zo graag.. :oops:
Doordat ik even niet op het forum kon was ik wel minder bezig met het zwanger worden, daardoor ging de tijd van wachten wel sneller. Nu denk ik voor 75% dat ik zwanger ben, heb er een raar gevoel bij. Maar durf nog niet te testen, nog even wachten voor meer zekerheid. Ben zo bang voor de teleurstelling. Soms overvalt mij ook wel een stukje angst, omdat je wereld wel op zijn kop staat als je weet dat je zwanger bent. MIsschien ziet mijn leven er morgen wel heel anders uit dan vandaag. Snappen jullie dat..
Nou ik heb een heel verhaal geschreven, moest het even kwijt. Hoop snel weer hier te kunnen kijken.
Alle mensen op het wachtbankje, veel geduld toegewenst en degene die aan het klussen zijn, veel plezier.
Groetjes, Soepkip