Prinses88 schreef:Nu hopen dat het raak is meid!! :D
Ik hoop dat ik mijn mannetje op zijn verjaardag 21 juni kan verrassen meteen positieve test 8-)
Prinses88 schreef:Nu hopen dat het raak is meid!! :D
Mofie schreef:Prinses88 schreef:Nu hopen dat het raak is meid!! :D
Ik hoop dat ik mijn mannetje op zijn verjaardag 21 juni kan verrassen meteen positieve test 8-)
Mofie schreef:Lief van jullie dat jullie gaan duimen 😉
Heb een aantal jaren een apaloosa verzorgd tot ik er keihard afgevallen ben en
mijn arm nog aan 1 spier hing doordat ie lelijk gebroken was en het beestje op mijn rug is gaan staan.
Heb erna nog wel gereden op andere paarden maar niet intensief meer.
Ben benieuwd hoe het bij Simoon gaat 8-)
Sparkje schreef:Hier waait het ook erg hard! Alle ramen stonden te klapperen, dus maar dichtgedaan :)
Sparkje schreef:Ik heb ook gestemd, maar beetje jammer dat PVV zoveel stemmen heeft!
Sparkje schreef:Ik doe ook (nog) geen ovulatie testen, meestal (Denk ik) merk ik het en ik ben er ook niet heel bewust mee bezig. Eerst maar eens gewoon lekker klussen en zien hoe het loopt. Kan later altijd nog mee beginnen!
Ik denk dat ik pas bij 2 weken overtijd ofzo zou gaan testen, zou de teleurstelling zo jammer vinden :)
We moesten condooms gebruiken omdat de pil niet betrouwbaar is als je antibiotica gebruikt en dus stonden we te klunsen! Uiteindelijk hebben we de grootste moeten kopen en nog krijgen we hem er niet makkelijk omheen :?
En volgens mij is durex comfort xl echt de grootste..