mariniOud lidBerichten: 2.133Lid sinds: 1 januari 2005
Haha ja 😛 Nog steeds geen tekenen van ongesteldheid of zwangerschap... Dus mij kennende wordt ik morgen ENORM ongesteld
Pimkey schreef:Heey meiden,
Marini en Prinses van harte met jullie goede nieuws!!
Ik heb ook net NL elftal gekeken, gelukkig gewonnen! Ik vond het soms zooo spannend, Japan had ook de nodige kansen.
17 juni had m'n NOD moeten zijn als ik uitga van een 28 daagse cyclus. Ben nog niet ongi en heb ook nog niet durven te testen. Maar als t morgen uitblijft kan ik wel testen toch? Heb de CB's klaarliggen ;)
Pimkey schreef:Van harte met het behalen van je examen!! Misschien stomme vraag maar wat voor een examen heb je gedaan?
Ik vind t ook wel spannend hoor! Maarja m'n gevoel zegt dat ik niet zwanger ben. Ik dacht 1,5 week geleden van wel, maar nu denk ik weer van niet.
Heb nog niet echt ongi klachtjes...
Pimkey schreef:Zoo dat is wel een mooi diploma hoor! Ben ook manager maar bij een bank. Toevallig hè? Werk jij nu ook fulltime? Ik werk 4x9. Heb jij al een idee wat je doet als je zwanger bent met je werk of liever gezegd als het kindje er is?
Prinses88 schreef:Ik ga lekker bankhangen met de laptop op schoot 😉
Zal nu even eten, mn mannetje heeft heerlijk gekookt..
Pijn gaat wel, moet veel om mezelf denken wat wel en niet kan maar dat gaat wel goed 😉
Spannend dat je morgen kunt testen, ben heel benieuwd..
Pimkey schreef:Ik werkte 40 uur en nog wat overuren. En ben 36 uur gaan werken, 4x9 uur. Dan
ben ik iedere woensdag thuis. M'n mannetje wil grotendeels als ik werk thuis zijn. Hij werkt voornamelijk de avonden/nachten in het weekend (horeca). Op woensdag en in het weekend overdag zijn we dan samen thuis. 😊
Mocht hij echt weg moeten, dan kan zijn broertje met ons schoonzusje oppassen. Zij werkt niet. Ik zat zelf te denken aan 2 ochtenden kinderopvang voor het sociale, maar ben nogal moeilijk met zaken uit handen geven. Ik zal dus eerst zo'n opvang aan een grondige inspectie of 3 onderwerpen. Maargoed, eerst maar eens echt zwanger worden.... Morgen maar testen....
Heb wel lichte afscheiding, volgens mij komt dat alleen als je ongi wordt of niet?!
Ik ga even eten meiden, ben er daarna weer!
Liefs
Prinses88 schreef:Mijn mannetje heeft nu een parttime baan van 24 uur en daarnaast dan de band.. Maar dat is voornamelijk in het weekend 😉 We kunnen het makkelijk combineren, ik wil sowieso wel 3 dagen werken en dat kan mooi in overleg met mn mannetje.. Waarschijnlijk wil die ook extra gaan werken, maar dan hebben we nog opa's & oma's en naar de kinderopvang vind ik ook geen probleem! Gelukkig hebben we nog tijd genoeg om te beslissen haha..
Oja, voor degene die hyves hebben: Proudme heeft ook weer een buikfoto geplaatst!
Angel21 schreef:ik had inderdaad ook een korte ronde, 25 dagen.. heb echt het idee dat vandaag me ei was(voelde zelfde als vorige maand)
dus zal nu dus een cyclus hebben van 28 dagen, maar ook netjes dus! ben benieuwd..
valt me vaker op dat de 2e ronde kwa cyclus langer duurd bij velen.,
wanneer heb jij je NOD?
Pimkey schreef:haha prinses, ooit? Als je zelf over een maand al stopt kan je nog wel sneller zwanger zijn dan wij! 😃
Maar het is inderdaad goed om lekker met elkaar te blijven praten, dan leren we wat van elkaar en hebben we echte steun!