SparkjeOud lidBerichten: 2.776Lid sinds: 7 juni 2010
Ik ben al een theeleut 😃
Sparkje schreef:Jaa! Gek die belasting in NL, en dan nog een mega grote staatsschuld haha :shock:
Haha jah die zijn ook lekker! Ik vind salmiaklollies ook letter, die witte met salmiak erin. Alleen bij sommige zit er bijna niks in en dan zit je op witt smaakloos plakspul te bijten haha.
Wanneer zou jullie/ jij(want ik denk dat wij de enige 2 zijn hier hihi) eigenlijk gaan testen?
Angel21 schreef:
Ja rot belasting.. ik vertelde laatst toch over die teruggave van de hypotheekrente?!
dat ze onze bankrekeningnummer niet hebben en zeggen onze brief niet te hebben ontvangen?
Nou heb ze schriftelijk een brief gestuurd en ik kreeg nogmaals een brief met het verzoek of ik de bankrekeningnummer door wou geven.
nou.. het heeft geholpen.. EINDELIJK ons geld!! schooiers zijn het bahbahbah
Angel21 schreef:Ja ik ga nu ook maar eens het aanpakken.. pfff
wat ga je koken mofie??
Ik heb broodjes gehaald en hamburgers, kroketten etc. lekker makkelijk vandaag!!
Sparkje schreef:Ja die pudding had ik ook gezien!
Wij eten andijvie, gekookte aardappelen en schnitzel
Prinses88 schreef:Ik weet wel hoe het moet, maar op de een of andere manier vind ik het altijd wat griezelig.. Mede omdat dit wel eens gedaan is met geesten oproepen!
Iemand heeft mij wel eens gependeld, ik zou 2 kinderen krijgen.. Eerst een jongen en dan een meisje..