Prinses88Oud lidBerichten: 14.418Lid sinds: 9 mei 2010
Wat een ideeën Simoon, kun je vast wel iets uit kiezen haha! 😛
marini schreef:Nee ben nog niet ongesteld hoor.
marini schreef:Even een algemene mededeling die nergens op slaat: Ik hou van ons huis, ook al is het een T*zooi en is het nog niet helemaal af, ik hou er van. Ik kijk nu uit het raam over de weilanden naar de ondergaande zon, de vogels fluiten in de achtertuin, de kat zit op het konijnenhok onnozel naar me te kijken, wat wil een mens nog meer.
marini schreef:Maar die jeugd is voor mijn gevoel ook veranderd hoor. Als ik zie hoe mijn nichtje bijvoorbeeld doet, middelvinger naar haar moeder opsteken, ieder weekend uitgaan, roken (ze is 14), belachelijk! Dat durfde ik vroeger niet eens. Wat een naarlingen zitten ertussen. En dat brutale gedoe. Ik stond een paar dagen terug bij ons helemaal achter in de tuin bij de sloot, daarna loopt het spoor, waren er een stel jongens die fietsen LANGS HET SPOOR! Levensgevaarlijk! Dus ik zeg tegen ze dat het gevaarlijk is en dat ze moeten omfietsen. Word ik uitgescholden! Eikels.
Tegenwoordig is het iedere ochtend raak dat de trein al toeterend langs komt rijden omdat er hele kuddes langs het spoor fietsen en lopen. Als het nou een breed pad was.... Maar er is misschien een meter ruimte!
marini schreef:Inge, nee er is nog niemand onder gekomen op dit stuk van het spoor. Bij Leeuwarden en de grotere plaatsen wel hoor! Maar daar fietsen ze niet want daar controleert de politie regelmatig.
Het ligt inderdaad aan de opvoeding denk ik. Ik zie het wel bij de kindjes waar ik op paste, papa zegt dit, mama zegt het andere. Een half uurtje Xbox wordt weer verlengd en weer verlengd door gezeur van de kinderen. Ja dan krijg je problemen. Als wij ze thuis hadden luisterden ze prima want ze wisten dat wij vasthouden aan wat we zeggen. Maar thuis... :P
marini schreef:Je moet doen waar je zelf het beste bij voelt. En als het voor jou en je vriend belangrijk is dan denk ik dat je moeder zich er wel in kan schikken. Misschien dat zij er ook weer hoop uit put als ze er na een fijne gebeurtenis als jullie bruiloft weer is geweest.
marini schreef:Jeetje dat is een bijzondere reis, heeft hij ook dat bewijs van de tocht? Dat boekje toch met die stempels bij de speciale slaapplaatsen?
Superhandig dat hij jullie daar mee kan helpen zeg!
marini schreef:Super zeg.. En dat hij het lef had en vooral het doorzettingsvermogen voor zo'n tocht. Zulke mensen bewonder ik altijd enorm
marini schreef:Echt bijzonder zeg.. Supergaaf dat alles zo werd bijgehouden. Is voor hem ook leuk om terug te zien natuurlijk. Jeminee.
Prinses88 schreef:Is zeker druk!
Daarom ga ik nooit weg als het zo'n gekke boel is.. En over een dikke week gaan wij al richting de zon van het mooie Spaanse Tenerife! 😃
Oh, zou je dan je eisprong later hebben gehad dan je dacht.. Zeker spannend zeg!!
Inge79 schreef:Goedemorgen dames!
Ik heb heerlijk geslapen ondanks de warmte.
Bedankt voor de lieve reacties! En natuurlijk dan wij het zoals dat wij het willen en waar wij ons goed bij voelen!!!
Ik denk ook wel dat ze achter me staat alleen dat ze het niet helemaal op die manier laat blijken... maar goed ik ben het inmiddels wel gewent 😉
Ik ga vandaag het zwembadje opzetten en dan lekker pootjebaden en lekker zonnen vanmiddag! Heerlijk luieren!
We moeten dadelijk alleen even boodschappen doen.....
vlinder82 schreef:Zo, lees dat ik maandag niet de enige ben met mn nod.. Spannend!!
Oh, wat heb ik gister een fijne avond gehad, heerlijk met bezoek buiten, wijntje erbij... Ze gingen om half 1 weg en mn vriend en ik zijn lekker blijven zitten tot half 2! Daar kan ik dan echt even van genieten.
Nu druk bezig in de badkamer, niet echt lekker met dit weer maar jah, moet ook gebeuren!
Wel spannend mofie!! Wanneer heb je je nod, was dat bij jou ook maandag?