WHOEHOEEE dankje
@simoon: tuuuurlijk sleep je hem er door heen! wij vrouwen kunnen dat!! 8-)
Angel21Oud lidBerichten: 4.352Lid sinds: 22 april 2010
vlinder82 schreef:Zo, boodschapjes voor oma weer in huis (nou jah, haar huis 😉 )
Maar jullie hadden het over opgezetten buiken; ja, dat heb ik ook maar komt van mn darmen! En als je net zwanger bent kun je idd ook een dikkere buik krijgen maar dat komt dn ook voornamelijk door je darmen..
Hier is het weer wel lekker, niet heel heet, af en toe zonnetje maar het meest van de tijd bewolkt!
Oh, heb net weerbericht geluisterd; vanaf morgen wordt het echt warm!!
vlinder82 schreef:Echt een k*sooi hoor marini!!
Ik word een beetje gek, heb pijn in mn buik al vanaf zondagavond!! Voel het vooral in mn liezen!! En moet ook sinds gister heel vaak plassen! Ik vind het heel verwarrend...
vlinder82 schreef:Ja, dat zei al he?! Natuurlijk krijg je dan de kriebels...
Maar een voorlees is altijd leuk!! Boeken zijn zo leuk voor kinderen, je kunt er geen genoeg van krijgen!
vlinder82 schreef:Weet zo even niet wanneer jij je nod had, maar ik had m maandag, jij ook?
Ik ben dus nog steeds niet ongi...
vlinder82 schreef:Knap van je mofie dat je al zo snel hebt getest, tja, dan weet je wel meteen waar je aan toe bent!!
Is het onderhand een beetje werkeleijkheid geworden? Want lijkt mij in het begin echt onwerkelijk!! Oh, dat lijkt me zo'n bijzonder moment!!
Ik zal het één deze dagen wel doen en dan horen jullie het wel! :)
vlinder82 schreef:Nou meiden ik heb getest en was negatief!! Vriendlief wou dr ook bij zijn dus hebben we het vanavond maar gelijk gedaan!
Voel me echt even kut, want moet zeggen dat ik er wel een beetje op gerekend had!
vlinder82 schreef:Nou meiden ik heb getest en was negatief!! Vriendlief wou dr ook bij zijn dus hebben we het vanavond maar gelijk gedaan!
Voel me echt even kut, want moet zeggen dat ik er wel een beetje op gerekend had!