Ja zeker leuk. Een klein bobbeblbuikje is er ook al 😊
Jammer dat er geen nieuws is 😢
Ik heb zin in de eerste echo over 3 weken!!
MofieOud lidBerichten: 1.136Lid sinds: 2 mei 2010
Pimkey schreef:Hallo allemaal!
Wat leuk dat je er al iets van merkt Mofie! Ik merk zelf helaas nog erg weinig aan m'n uiterlijk. We hebben bijna tegelijk de echo of niet? Ik de 28ste...
Simoon schreef:Goedemiddag meiden,
Ik weet dat het niet de bedoeling was om me bang te maken hoor hahaha. maar het begint er allemaal steeds meer op te lijken,
lijstje tot nu toe:
rare bultjes over mijn hele lichaam
misselijk met vlagen (vooral 's ochtends de laatste dagen)
Duizelig met vlagen
moe
raar gevoel in mijn buik
gevoelige tepels (en gisteren wat vloeistof uit mijn tepel gelopen (zat een rare vlek in mijn bh precies terhoogte van mijn tepel)
raar gevoel "van onderen" wat ik normaal nooit heb.
En gisteren was het allemaal veel te gevoelig tijdens de sex 😖 dus weer een beetje vreemd. (en met allemaal bedoel ik dus echt alles 😖 )
Liefs.
Dree schreef:@marini, wat rot zeg van je vriend. sterkte ermee!
Mofie en Pimkey, ik heb de 27ste 1e afspraak vk maar dan nog geen echo en 24 mei eerste dag laatste ongi. dus we zitten idd heel dicht bij elkaar!! Die gekke gedachten heb ik ook heel erg hoor! stel dit stel dat stel zus blablabla... Nog 3 weekjes wachten!
vlinder82 schreef:Bah, wat een vervelende dingen mofie! Maar wat heb je daar nu voor gekregen dan? Lijkt me niet dat je dan alles maar mag slikken!
Oeh, dus bbq-en bij schoonouders, wel gezellig maar lijkt me moeilijk om je stil te houden.
Wanneer gaan jullie het vertellen?
vlinder82 schreef:ow jah mofie, heb je nog tips of adviezen over het gebruiken van de ovutesten? Ik begin er deze maand mee!
vlinder82 schreef:okay, nou ik ben benieuwd of ik mn ei een beetje kan ontdekken!! Maar omdat je het zo wenig deed vond je dan zo snel je ei?
Nee, dat van proudme had ik niet gehoord!! Maar misschien heel dom maar was is een curretage?
mama1985 schreef:Ow wat vervelend voor proudme!
@Mofie Gaan ze het vruchtzakje weghalen dan door middel van een operatie of krijgt ze medicijnen?
heb het woord wel eens gehoord maar weet niet precies wat het is.