Mellie;
Hier net terug van de gyn en ben er niet vrolijk van geworden.
Leek de clomid vrijdag weinig gedaan te hebben nu zaten er behoorlijk wat eiblaasjes.
Nou ja ze weet niet zeker of het wel eiblaasjes zijn kunnen ook cysten zijn dus moest bloed prikken en woensdag weer terug bij weer een andere arts inmiddels de 4e alweer.
We mogen niet vrijen want dan hebben we kans op een 3ling dus heb nu even een behoorlijke dip. Mijn baarmoederslijmvlies was nog erg dun dus ze denkt dat het cystes zijn. nou dames weet het ook even niet meer wacht het allemaal wel weer af.
hoeveel mg heb je nu ook alweer gebruikt?
balen dat het nu ineens te snel gaat! (of er cystes zijn ontstaan)
hebben jullie zelf gekozen om niet door te gaan met klussen ivm risico op 3-ling? ons is verteld dat 2-ling sowiezo acceptabel is, 3-ling als moeder in goede gezondheid is mag je ook doorgaan, als je tenminste zelf het risico wil nemen op een 3-ling wbt thuissituatie, vanaf 4-ling wordt het sterk afgeraden verder te gaan. (ivm gezondheidsrisico's voor moeder en kinderen)
wij zouden zelf wel zijn doorgegaan als er kans was op een 3-ling
Lovebirdy schreef:heey ladies,
Ben net terug van de Gyn, en er zitten twee eitjes van 22 en 23 mm! En dat al op dag 13 dus dat is best goed, bms zag er ook prima uit! En moet volgende week weer bloedprikken voor de progestoronwaarde.
Ben best wel opgelucht.. maar zie dat het er voor jou minder uit zag mellie!! Wat vervelend zeg.. en wat willen ze nu gaan doen dan? Misschien als het eiblaasjes zijn dan kan je een LEO operatie krijgen? Dat is daar toch voor of niet Liek? heb jij gehad toch!?
Fijne dag!!! XXX lovebirdy
gefeliciteerd met je mooie echo! fijn hoor!
ik denk niet dat er bij mellie al snel een LEO wordt gepland! vaak zijn na een menstruatie de grotere eiblaasjes vanzelf verdwenen, evenals de cystes.
met een LEO pakken ze mn de kleine onrijpe follikels aan, en niet de gegroeide follikels of de cystes.
wel kan het zijn (zoals bij mij) dat je door het overschot aan onrijpe follikels eerst niet reageerd op de hormoonbehandelingen, en daarna ineens teveel, en er daarom dus een LEO wordt gedaan. (mss dat dat voor mellie ook opgaan!?)