is je 1e ronde met 150mg of niet?
hoop dat 't zn werk doet en je weinig bijwerkingen hebt!
liek84Oud lidBerichten: 3.509Lid sinds: 21 januari 2010
mamavanisa schreef:ja amy das erg moeilijk.. zij is natuurlijk helemaal vol van haar zwangerschap en wil daar over praten, maar ze zal natuurlijk wel rekening met jou moeten houden.. maar meid, ik weet zeker jou tijd komt ook!
mijn beste vriendin is ook zwanger ze loopt gelijk op met mn zus, en als ze hier komt gaat het eigenlijk ook voor het grootste deel over haar zwangerschap..maar daar heb ik dan ook wel weer begrip voor, zij is er ook helemaal vol van..
het blijft natuurlijk moeilijk, maar als zij weer over haar zwangerschap praat, hou dan in je achterhoofd, mijn tijd komt ook!
het zou wel jammer zijn dat hierdoor jullie vriendschap eindigt, sterkte ermee meid!
liek84 schreef:nu zo'n beetje iedereen in mn omgeving op de hoogte is baal juist altijd van mensen die je willen 'ontzien'
dan vertellen ze hoe leuk hun kindje iets heeft meegemaakt ofzo, en dan er achteraan; oh, lieke, dat is vast helemaal niet leuk voor jou om te horen!?
ze bedoelen dat goed maar ik denk altijd van; blijf gewoon je ding doen en ik roep wel als ik het moeilijk heb!
maar ik denk niet dat ik zoveel last heb van het baby-geluk van anderen, ik kan daar best van meegenieten
(al is het soms na een negatieve uitslag best even slikken hoor!)
M-V-I, ik hoop dat we gelijk oplopen, maar dat is een beetje afhankelijk van mn bloeduitslag/ eisprong