Inderdaad heel mooi om het verloop zo te zien. Dat is het voordeel dat ik veel echo's heb gehad. De reden daarvoor (3x miskraam) is natuurlijk minder leuk. Maar deze keer lijkt het echt goed te gaan. We lopen keurig op schema.
mrinkiejOud lidBerichten: 1.627Lid sinds: 12 oktober 2010
[ATTACH=CONFIG]5515[/ATTACH] ben dan wel niet meer zwanger, maar vind echo foto's toch erg leuk om te zien! dit was de laatste van wat helaas een miskraam is geworden, het hartje was hier net gestopt, die dag zelf. dus ons laatste aandenken. maar vind um erg mooi en wou um toch even delen!
blondiejOud lidBerichten: 116Lid sinds: 3 mei 2010
@ Mrinkiej, Inderdaad een mooi aandenken. Ik heb ook wel echofoto's van onze eerste zwangerschap, maar daar was alleen maar een stip op te zien.
@ Blondiej, ook mooie echofoto's! Grappig ik ben op 8 april uitgerekend (verjaardag van Niek) maar dan een jaar later.
Ik hoop dat er nog veel meer mooie foto's bij gaan komen. Hier volgende week (3 oktober) weer een echo voor de nekplooimeting en 28 oktober voor de geslachtsbepaling. Afspraak voor de 20-weken-echo moet ik nog maken. Dat mag hier in Apeldoorn pas als je 14 weken zwanger bent. Dus a.s. maandag mag ik bellen om die afspraak te maken.
kruimeltjeOud lidBerichten: 5.788Lid sinds: 29 november 2009
Hey Kruimel! Heb dit topic even opgezocht naar aanleiding van je berichtje op het buikfoto topic.. Had je laatste echofoto's nog niet gezien, ze zijn echt veel mooier dan de mijne.. Zal snel eens kijken of ik er een foto op kan zetten.
Groetjes Mo
[ATTACH=CONFIG]6341[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]6342[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]6343[/ATTACH] De eerste is van 9 weken en de andere 2 van 12 weken. Volgende week komt er weer eentje bij!
Kruimel, ik had de foto's al gezien op je homepage maar ze blijven leuk 😃
Leuk he Mowzy, op die laatste echo zag je al een echt mensje! Nog een weekje wachten dan weten jullie waarschijnlijk ook of het een zoon of dochter is.
nonamOud lidBerichten: 622Lid sinds: 24 januari 2011
Wil mijn ukkie ook wel ff laten zien 😃 deze foto is gemaakt bij 8 a 9 weken volgens mij, kreeg een bloeding, en moest hiervoor naar het ziekenhuis, maar alles was goed 😉 De echo in inwendig gemaakt ff kijken of het lukt 😃
[ATTACH=CONFIG]6387[/ATTACH]
Wat een leuk topic! 😃 Ik heb ook even de moeite genomen de foto's op te zoeken. Hier zijn de echofoto's van onze tweede dochter, het waren er eigenlijk nog veel meer, maar dit zijn de beste 😃
Ik vind zelf de 20 weken A erg leuk, daar lag ze zo lief te duimen. Ook 20 weken B vind ik mooi, die voet zo tegen de placenta :mrgreen:
6 weken
7 weken en 6 dagen
10 weken 3 dagen
12 weken
15 weken
20 weken echo A
20 weken B
20 weken C
20 weken D
25 weken
27 weken 2 dagen
Allemaal mooie echo s meiden ik wil ook nog even een echo laten zien dit was de allerlaatste echo was woensdag gemaakt en maandag erop is hij gestorven deze echo gaat mijn vriend ook laten zetten als tattoo
geinig de foto's showen! Zal zo die van mij laten zien maar wat een mooie foto van Bjorn Pinky! Een plaatje! En wat een mega lange vingers had hij! Hij doet zijn naam eer aan! Een echt beer!
slotjeOud lidBerichten: 5.837Lid sinds: 6 februari 2010
Wat een ontzettend mooi kindje Pinky! Kreeg weer even tranen in mn ogen.. Hier word je toch stil van. Moet ook zeggen dat ik nog nooit zo'n mooie echofoto heb gezien..
PinkymeidOud lidBerichten: 6.169Lid sinds: 21 februari 2010
@slotje ja hij had echt grote handen en lange vingers zit in de familie hij was idd een echte beer een prachtkereltje wat ze zo maar hebben laten sterven
@mowzy dank je wel en is een pracht van een echo is echt nog moeilijk mis hem zo erg wou dat ik hem nog eens kon vastnemen
ShileyOud lidBerichten: 3.748Lid sinds: 11 maart 2009
pinky, vind het ook een erg mooie foto. zo mooi en duidelijk heb ik nog niet eerder gezien. wat erg dat jullie hem moeten missen door toedoen van artsen (had je verhaal ergens gelezen dat ze een weekend boven jullie zoontje verkozen)
ShileyOud lidBerichten: 3.748Lid sinds: 11 maart 2009
linker foto zie je de vruchtzak en rechts een wit stipje. dat is het kindje op de rechtse foto zie je weer de vruchtzak en dan links bovenop een wit stipje we hebben het hartje zien kloppen tijdens deze echo. vrijdag mag ik weer voor een echo en dan gaan ze wel meten. zou dan 8 weken en 4 dagen moeten zijn.
Angel21Oud lidBerichten: 4.352Lid sinds: 22 april 2010