VickySOud lidBerichten: 4.764Lid sinds: 2 september 2009
oh jee belleke!! Gecondoleerd met het verlies van je zoon!! 😞 Denk aan jezelf en neem de tijd dit te verwerken!! heel veel sterkte meid!
Belleke schreef:alleereerst davika wens ik je veel steun toe en spijtig genoeg weet ik ook wat het is als je wil praten mag je ma altijd mailen
aan iedereen hier sorry dat ik niet meer mee prate
dit heeft verschillende redens
ten eerste zijn mijn vriend en ik eind juni uit elkaar gegaan nooit nog iets van hem gehoord. hij wou het kindje niet
ten tweede moest ik plat liggen waarmoederhals verkort en verweekt en kon de goede verhalen niet meer aan.
dinsdag morgen pijn ik dacht direct dit is niet goed direct naar zh bleken weeen te zijn en had opening vliezen erdoor hebben ze me per ambulance onmiddelijk naar universitaire zh gebracht alle soorte weeen remmers gehad hielp niks tegen 19 u zoveel pijn dat ik toch epidurale gehad heb. de dag erna woensdag om 19u15 is Jente geboren en om 19u40 is hij in mijn armen gestorven. hij was prachtig en ik zal hem altijd graag zien en ik mis hem zo
voor alle andere hier ik hoop echt dat jullie de negen maanden mogen uit doen
Ikke1980 schreef:@Femke, fijn dat alles goed was! Hoe hebben ze dat bij jou gemeten dan van de groei...Voelen, of echo? Flinke vent dus :-)!
Ik heb zojuist via MP een mobile voor de box gekocht en opgehaald. Erg leuk, maar krijg m met geen mogelijkheid bevestigd..:-(. Hoop dat het vriendlief lukt vanavond...Zijn die dingen niet standaard op elke box te monteren?
Juudje81 schreef:@ femke: fijn dat de controle weer zo goed was. Loopt je zoon zo voor op groei dan??? Wel fijn dat ze het even goed in de gaten houden.