Hier vanavond lekker niets doen op de bank X factor kijken, ben 's avonds aardig uitgeput.
Wij zijn er nog niet echt mee bezig met de spulletjes willen sowieso eerst de echo afwachten. Maar we zijn vorig jaar verhuisd en hebben een slaapkamertje zo goed als leeg staan, al wel pastelkleurig behang erop dus dat hoeven we niet meer te doen, en er staat van het oude huis een witte drieladen kast, die mooi als commode dienst kan doen, nog een bedje en een kast erbij en dan zijn we er volgens mij wel, alle persoonlijke spulletjes willen we in ieder geval nieuw hebben, en de meubels ach zoveel is het niet en het hoeft niet echt iets bijzonders te zijn, we fleuren het op met accesoires voor de baby dus zo duur hoeft dat nieuw niet te zijn, Ikea heeft ook leuke goedkope spullen.
En ja kinderwagen, maxi cosi, box, autostoel dat soort dingen, nog helemaal geen idee, nog niet over nagedacht. Misschien krijgen we ook nog wel wat van de opa's en oma's. Maar er is niets mis met tweedehands dus we gaan er als we 12 weken zijn eens over nadenken.
Even iets anders: weten jullie dat bepaalde olien slecht zijn voor een zwangerschap? Ik kwam erachter omdat mjn zus met mij naar Sanadome wil (thermen) en die hebben op hun site staan dat bij zwangerschap o.a. kuurbaden niet aan te raden zijn. Op deze site staan verschillende olieen zoals Patchoulli die slecht voor je zijn, ik voeg de link hierbij voor de degene die belangstelling hebben:
http://members.chello.nl/~j.vastert/Soorten%20Essentiele%20Olien.htmGroeten van Shanna