hahah heb je het over mijn kattentoren?? :0)
leuk dat we ook op facebook kunnen kletsen
vlindertje1983Oud lidBerichten: 475Lid sinds: 1 januari 2005
ikke79 schreef:Leuk om wat gezichten te zien nu! Ik heb op facebook geen duidelijke foto van mezelf zie ik. Zal eens iets toevoegen
chappie schreef:@angie; Wij zijn naar sosua geweest (ook vlakbij puerto plata) wij zijn 08-08-08 getrouwd, dus is alweer 2 jaar geleden! Maar het is daar echt geweldig, mooi strand, lekkere zee, heerlijk weer! Wat wil je nog meer
Diamonds schreef:Good morning girls 😊
Helaas gister geen tijd voor het forum. Ben meteen na mijn werk naar Amsterdam gegaan voor Ajax. Het was een leuke wedstrijd!
Helaas heb ik geen Hyves meer 😞 dus dan is je clupje niet compleet Angie 😉 haha
@Ikke: dat willen kopen herken ik wel. Een tijdje terug zag ik een super mooie commode op MP (die ook nog in Tilburg was!) en toen zei mijn vriend (ja, ik kon het bijna zelf ook niet geloven haha) 'Dan haal je hem toch alvast?'. Maar net als jij heb ik me ook weten te bedwingen 😉
Ok, ik ben de 'ik wil eerder beginnen talk' aangegaan maar het verliep niet helemaal als gepland :s. Het kwam er op neer dat hij zei dat het hem niet zo heel veel uitmaakt wanneer we beginnen...nu, over 2 maanden, over 6 maanden of..OVER 2 JAAR! daar schrok ik dus wel even van 😞 Mijn beste vriendin zei dat mannen gewoon zo zijn, omdat ze het zich nog niet helemaal kunnen voorstellen om vader te worden, maar ik wist niet zo goed hoe ik op mn vriend moest reageren...(dus werd ik boos natuurlijk en hield mn 'niks intereseert jou ooit' praatje haha)