ikke79Oud lidBerichten: 1.703Lid sinds: 28 juli 2010
wij zitten trouwens een film te kijken, dus in de reclames reageer ik pas!
finaly87 schreef:Hey TJM, leuk dat je er bij komt, welkom! En jij en ik zijn de enige hier die voor een 2e kindje gaan dus dubbel pret ;)... De rest voor 1e kindje, alleen nog bien84 die voor een 2e gaat maar die kletst niet Echt meer mee, volgens mij stelden hun plannen uit.
Leuk dat je een zoontje van 2 hebt, mijn zoontje is nu 1 (vandaag pcies 14 maanden btw :)) na december hoop ik zwanger te raken zodat mijn ventje minimaal 2 jaar is als hij grote broer mag worden... Ben je aan de pil of heb je spiraal?? Je kan jezelf aan t lijstje toevcoegen hier! Of anders even je leeftijd geven dan voegen wij je toe..
Ik had een spiraal maar die heb ik er begin Juli al uit laten halen, ik zie dat jij volgende week de gelukkige bent 😉
Ach, je moet even tot 10 tellen, hoesten en klaar, maarreh een pijnstiller van tevoren is nooit weg.
Oh jullie hebben dus dezelfde reden om nu te beginnen, is toch lekker als de 2e wat zelfstandiger is en als je er al aan toe bent is 2 jaar een prima leeftijd hoor.
Ik heb trouwens geen lijstje gezien, maar ik ben dus 30 (slik;-)) en ga voor de tweede.
liefs
Evi1987 schreef:Heey TJM.
Welkom op het forum!
Ik ben 23, mijn vriend 28 en wij gaan voor onze eerste. Was altijd aan de pil maar sinds 26-10 gestopt. Zijn heel benieuwd. Kijk op tv alle programma's over baby's en heb ook een boek gekocht. Verder laat ik het een beetje op me afkomen. Eerst maar eens zwanger zien te worden 😉 Slik uiteraard wel vitamines.
Hoop dat junuari een vruchtbare maand voor jullie word ;)
finaly87 schreef:O dan voegen we je wel toe..
Ja zelfde reden, wil dat de kleine iets zelfstandiger is.. Ook tijdens zwangerschap.. Hij kan nu met begeleiding trap lopen en op de bank etc, ideaal! Haha.. Maar we wilden eerst ook 3 jaar ertussen.. Toen begon t bij mn man al heel snel te kriebelen, bij mij toch ook wel dus toen hebben we de streep getroKken op minimaal 2 jaar 😉 het ligt ook beetje aan hoe je kindje is, maar t gaat helemaal goed komen.. Je woont trouwens op steenworp afstand van mij! Leuk, de bent de eerste en geloof enige hier die ook uit de polder komt hahaha