Valkje23 schreef:@kimdj
Ik ken dat gevoel, (gek worden van mezelf).
Het kriebelt al een tijdje, maar bij mij in de familie zijn er geen vroege zwangerschappen. Vandaar dat ik bang was voor scheven gezichten.
Dat probeer ik nu van me af te zetten, omdat ik vind dat ik moet doen wat ik zelf wil.
En als het niet meteen lukt dan heb ik weer spijt dat ik niet naar mezelf geluisterd heb.
Hopelijk gaat het jullie snel lukken.
En kunnen we samen een leuke tijd beleven op dit forum> Ik kan er helaas niet met vrienden en familie over praten want wil het nog even stil houden.
>Liefs Valkje23
Bij mij kriebelt het nu zo een half jaartje. Ik heb eerst een relatie van 7 jaar gehad, en nooit die kriebeld gehad. Het ging ook niet meer, en nu ben ik 1 1/2 jaar super gelukkig met mijn vriend. Hij is een stuk ouder dan mij en klaar voor kinderen en ik ook! We wonen nu een jaar samen. Het is misschien snel, maar het voelt goed dus ja waarom niet..
Ik zou het inderdaad van je afzetten, als je gelukkig bent met iemand en er klaar voor bent waarom wachten? Je moet inderdaad gewoon naar jou gevoel luisteren.
Ik hoop het ook! Ik zit nu alleen wel zonder werk, maar ik heb het gevoel dat het allemaal goed komt en ik wil niet wachten tot dat ik een vaste baan heb, want dan ben je een paar jaar verder...
Ik praat er wel zo af en toe met 2 vriendinnen over. Maar voor de rest houd ik het nog voor mezelf. Ik wil mijn ouders verassen 😊 Die willen graag opa en oma worden. Mijn schoonzus is nu ong. 10 weken zwanger af en toe wel frustrerend hoor! Ik wil ook!!!