Mutsie schreef:Als ik het goed onthouden hebt is ze naar Rhodos geweest... Heb ik onthouden want toen ze wegging was ik net 2 dagen terug van het heerlijk warme eiland :D
jep!! goed onthouden hoor haha...geen zwangersschap dementie nog te bekennen bij je 😉
Was trouwens echt heerlijk weer!!
Waar zat jij dan mutsie?? Wij zaten in trianta, in hotel blue bay! Vrienden van ons gingen trouwen in kalitea afgelopen vrijdag
dus vandaar. Was echt super gezellig, met zo'n grote groep vrienden in het hotel, heb me helemaal kapot gelachten ghehe 😉
morgen weer werkelijkheid, moet de gehele dag werken...bah zit nog helemaal in mijn 'vakantiemodus' 😉
Ik zie nou net dat jij er ook naartoe gaat yvonne ( en ad 😉 ) waar zitten jullie??? Het is echt heerlijk weer en de weersberichten waren fantastisch voor de aankomende weken ( de 'newlyweds' zitten er namelijk nog ruim een week )
zo lekker vroeg naar bed, ben echt helemaal kapot! Waren rond 4 uur vannacht pas thuis ( plus dat je een uur later tijdverschil heb vs griekenland) dus ik voel
dat ik nodig mn nestje in moet. Mannetje is naar de schietclub dus heb het rijk alleen 😉
tot morgen !
x