Oh trouwens FDF btw:
Ziet iemand het plaatje bij mijn naam eigenlijk?
Ik namelijk niet. Heb t al een keer veranderd maar zie nog steeds niets.
Sunshine8Oud lidBerichten: 2.689Lid sinds: 22 april 2010
selly1985 schreef:ik het vervelend vind dat mensen niet eerlijk zeggen als ze iets niet goed vinden
mensen (jullie of wie dan ook) mijn banner te groot vinden ze dit tegen mij moeten zeggn
ik het heel lullig vind dat het dus niet gezegd word maar dat het verwijderd word en ik het via een mailtje moet horen...
jammer
butterfly1984 schreef:@sunsine ja ze zijn ook een beetje op gezet zien er gewoon anders uit... kan het ook niet onder woorden brengen... Nou we zullen zaterdag wel zien wat het is... (dan ga ik testen)
Nou ik ga zo lekker naar mijn bedje.. vind het wel goed geweest voor vandaag!! tot morgen dames!!!
selly1985 schreef:ach ja het anne geddes plaatje.
maar maakt nie uit
kga film afkijken
Ann schreef:Arme Selly! Zelfmedelijden mag echt soms wel een hoor! Soms heb je gewoon een emotionele rotdag! Jezelf lekker verwennen en/of lekker verwennen!
marie louise schreef:heee..dan kunnen we samen boven de wc op een stokje piesen ;)
ghehe..ik ga namelijk ook morgen testen selly!!
Ik had afgelopen zondag al ongesteld moeten worden en had natuurlijk maandag negatief
getest,ik hoop natuurlijk op een posi!!!!!!
Eigenlijk is dit allemaal best k*t dat niet ongesteld worden, ik had zoooo'n moie cyclus...
Welkom trouwens mariska/bumpy ;)
gezellig dat je bij ons mee komt praten!!!
Meiden fijne avond,
liefs