maal schreef:
Maaar hoe is jou situatie getrouwd, ongetrouwd, hoelang samen, waar wonende, welk werk enz jaaaaaa we willen alles weten haha
succes hè
Mijn pincode zal ik wel voor me houden owke?
Mijn vriend en ik zijn niet getrouwd, we wonen nu ruim 2 jaar samen en hebben sinds een jaar een koop huis tussen Apeldoorn en Arnhem. Klein plaatsje in de bossen.
Ik werk als verpleegkundige op afdeling zwangeren/kraam/verloskunde. Dus zie zeer veel baby's en zwangere vrouwen.....om soms gek van te worden, omdat de wens zo groot is geworden de afgelopen tijd. Dit doe ik in Utrecht in het Wilhemina Kinderziekenhuis. Rijdt elke dag op en naar naar Utrecht, 70 km enkele reis. Gaat prima, maar soms veel file en dan baal ik er wel flink van. Kost dan allemaal zo veel tijd.
Mijn vriend en ik hebben allebei een kinderwens. Alleen is mijn drang naar "baren" sinds 3/4 jaar heel groot. Vriendlief heeft dat niet zo, mag van hem ook nog wel even duren. Vriend wil heel graag dat het financieel nog beter is dan dat we het al hebben. Echter zal er de komende jaren in onze financiele situatie niet zo heel veel veranderen, en we hebben het prima. Ik heb op een gegeven moment aangeven dat ik wilde stoppen met de pil, zou hem nog 4 mnd slikken en dan zou ik wel willen beginnen aan een kindje maken. Hij schrok daar wel van. Had er zelf ook al over nagedacht, maar wilde dit ergens in mei ofzo gaan proberen.
Ik heb gezegd dat hij het aan moest geven, als hij niet wilde, dan zouden we met condoom gaan vrijen, maar wilde iig geen pil meer slikken.
Nu vind hij het allemaal erg spannend en geeft hij aan niet meer met condoom te gaan vrijen. Vaak begint hij er zelf ook over, zoals laatst toen we een drukkerij binnengingen, zei hij: "volgende keer gaan we hier heen voor een geboortekaartje". Zo schattig.
Willen jullie nogmeer weten??? hahaha