Nancke schreef:Ik zit ook nog op het topic stoppen met de pil in december 2009. Daar waren er toch ook al een paar snel (volgens mij ronde 1) zwanger. En zo in ronde 4 waren er ook in één keer weer een heel stel zwanger. Nu zo af en toe nog eentje. Inmiddels is het aantal meiden aardig verminderd. We hebben nog wel een vervolgtopic voor degene die in december zijn gestopt en nu zwanger zijn. We houden dus nog wel contact. Een van de eerste meiden die zwanger raakte heeft nu al weer zwangerschapsverlof. Echt raar hoor. En wat betreft je vraag Bakkertje1983, ik heb eigenlijk geen idee. Misschien heeft het wel te maken met een innesteling. Maar aangezien ik daar geen ervaring mee heb (jammer genoeg) weet ik niet hoe dat zou kunnen voelen. Spannend in ieder geval.
@ Nancke Grappig, er lijkt zoals jij het zegt dat er een patroon in zwanger worden zit haha. Nou, mocht het bij mij deze eerste ronde niet raak zijn dan pin ik me op ronde 4 vast haha.
Tsja en wat die ong.pijn betreft, ik weet het ook niet... Hopelijk inderdaad innesteling maarrrr hoop er niet te hard op, dan kan het alleen maar meevallen 😉
Hoe lang ben jij (en partner uiteraard) bezig? Mag ik er vanuit gaan dat dit, gezien jouw verhaal over de topic de. 2009, dat dit idd vanaf dec is?
Nou meiden, nog even en de "normale" werkdag zit er weer op :-). Voor de meiden die vanavond ook nog moeten, SUCCES!!
Ik ga maar weer eens iets nuttigs doen!