suzzieOud lidBerichten: 1.768Lid sinds: 13 april 2009
@ naima, gefeliciteerd, geniet van je zoon en je kraamtijd!!!
Naïma schreef:Even een snel berichtje van mij. We zijn gisteren om 18.39u de trotse ouders van een prachtige en gezonde zoon geworden en hij heet Sami Marwan (roepnaam Sami). Hij woog bij de geboorte 3840gr. Nog net geen 8 pond dus. Bevallingsverhaal en foto's volgen snel.
ilana schreef:
Inmiddels wordt ik gek van mezelf!
Om te berekenen wanneer je kan testen moet je kijken naar de cyclus van de afgelopen maanden als ik dat doe kom ik uit op 44 dagen. Op dag 44 dacht ik doodleuk ik ga testen die was negatief. Officieel ben ik nu 2 dagen overtijd...en nog steeds niet ongesteld inmiddels CD46.
Ga ook niet weer testen, maar moet afwachten en dat is zo naar !
Borsten staan onder enorme spanning. m'n buik en rug voelen aan alsof ik ongesteld ben. kga 1082073 x per dag naar de wc omdat ik denk en nu is het er. Kom je op de wc is er niks! Ik begin me misselijk te voelen maar is dat echt of is m'n lijf op zoek naar kwaaltjes om me voor de gek te houden?
Ik weet het ff niet meer.... hoelanger het duurt hoe meer hoop je gaat krijgen en des te banger je wordt voor het moment dat het wel losbreekt want dan is het weer een enorme klap.
Naïma schreef:@ Muissie, ik zou inderdaad nog even wachten ivm je hormoonlevel. Zelf heb ik pas getest, toen ik bijna 1 week (op 1 dag na) overtijd was.