Nirak schreef:Zal je altijd zien: op het moment dat je denkt "zal het dan misschien toch?", begint het feest.
Helaas nog een rondje bijtellen hier 😞
Ik heb ook heel vaak gehad dat ik liep te verkondigen dat de rode duivels er nog niet waren en prompt dezelfde dag of een dag later waren ze er. Dus ik hou nu mn mond er maar over, tenzij de cyclus erg afwijkend is.
Enne, leuk he, schoonouders met opmerkingen....heb er hier gelukkig geen last van gehad, maar sinds afgelopen kerst weten ze het hier ook. Vooral omdat we toen de medische molen ingingen en er komen ook vragen over je ouders die beantwoordt moeten worden. En aangezien ik niet alles van mn ouders weet, hebben we het toen maar wel verteld.
Hier is vannacht de ongi doorgebroken. Dit keer geen buikpijn, maar dat zal wel door de vele drank van gister zijn gekomen 😉 Gisteravond hadden we hier een straatfeestje en dat was errug gezellfig.
as dinsdag naar het ziekenhuis voor mijn knie en als er iets uitkomt dan hopelijk snel operatie.
3 oktober is ongeveer mijn eisprong en dan hebben we dus ook gesprek bij de gyn en mogen waarschijnlijk dan de volgende cyclus beginnen. Maar dan moet er geen operatie in de weg staan.
Zo, nu ga ik mn woefies maar eens even naar het bos brengen. Deze week hebben ze een beetje weinig gewandeld ivm pijn aan mn knie, dus nu gaat manlief ook maar eens even mee, kunnen de woefies eventjes uitrazen.