@Meen, dat is niet niks chronisch vermoeid. Mijn schoonzusje heeft dit ook in combinatie met andere dingen. Zij werkt helemaal niet en zoals het er nu uitziet zal ze dat ook wel niet meer gaan doen. Jij probeert zoveel mogelijk te doen en daarvoor: petje af!!!
@ botske, tja weet je wat het is, iedereen heeft het natuurlijk in gradatie, ik kom uit een gezin waar ik niet mocht klagen, maar moest werken. Mijn moeder zegt nog steeds met haar
goede bedoeling, "
Meen, kan je dan niet proberen om elke weer er een uurtje bij te pakken "
Maar ja in de kinderopvang werk je 91/2 uur en daarom ben ik toendertijd op de bso gaan werken omdat het maar een paar uurtjes zijn. Toch merk ik wel dat de woensdag van 12.30 tot 18.00 en de vrijdag van 11.30 tot 18.00 echt lang zijn. Ik moet aan het einde van de middag niet gaan zitten want dan kan ik niet meer overeind komen.
Maar nu ik niet meer bij mijn moeder in de buurt woon, heb ik het er niet meer met dr over, en ze komt er steeds meer op terug. Ik kan niet meer werken, ik ben jaloers op de mensen die dat wel kunnen.:-?:-? Kon ik het maar. Maar ik moet tevreden zijn met wat ik WEL kan 😊 Want zoals je zegt, sommigen die chronisch vermoeid zijn, kunnen het helemaal niet......
Daarom zeg ik, er zijn veel erger dingen 😃
* kruip zo lekker mn bedje in, gaaap.Moet morgen in eindhoven al om 9.20 bij de bedrijfs-arts zijn.
Welterusten allemaal
Eens kijken wat die te zeggen heeft :-?:-?:-?