LunanoaOud lidBerichten: 13.006Lid sinds: 25 maart 2009
Pff mensen zeuren altijd. Laat ze maar lekker lullen... Het is toch nooit goed & ze weten het toch altijd beter.
jo-jootje schreef:baby-acne is allemaal pukkeltjes in het gezicht en op de borst van de kleine..bij Esmée zit het alleen op haar gezicht...ze heeft er geen last van alleen geen gezicht...maar ja je doet er niks tegen...gewoon laten zitten...net als de pubertijdpukkels..haha
Myra6 schreef:@Linny had een paar pagina's terug al wat aan je gevraagd later nog een keertje maar kreeg geen antwoord:( waarschijnlijk heb je erover heen gelezen:oops:??
@Linny Wat maak jij mooie kaartjes
Die draagdoek die jij hebt kun je daar ook mee/in voeden?
Maak je er ook veel gebruik van in huis? Zit er nog steeds aan te denken om er wel één aan te schaffen, maar twijfel nog of ik er wel veel gebruik van zal maken
jk1988 schreef:ja het is wel onzeker.. maar ik heb nog recht op ww eventueel dus ik zit finacieel tot januari nog safe! maar ik hoop na het verlof toch wel ergens te kunnen beginnen... ik ben alleen bang dat het misschien misloopt op het feit dat ze per direct iemand zoeken.. ik zit zelf al te denken om dan maar wat weken verlof op te geven als ik dan de baan zou hebben...