@Lunanoa, stoere jas!!!
Heb zelf 1tje bij wehkamp besteld, hebben ze ook in t rood, maar een €10 tje!!!
Goeie tip van die spenen van de Hema trouwens!
Zal eens kijken of ik de afbeelding erbij krijg...
Nou ja, hier is de link dan maar...moeten jullie daar maar ff op kijken...
Voor 10 euro kon me niks gebeuren haha ook mt 74 besteld voor de koude dagen
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=CA3&ArtikelNummer=230548&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=C%26A%20Palomino%20jas&Nao=12&Ns=&N=186&cm_pi=Mijn_wehkamp-Bestellingen&cmid=WEHPER Euhm Dylan doet ook 15minuten over een fles, inclusief papfles.
De 1ste én laatste fles is hier ook 210cc mét 7 schepjes én 2 schepjes pap
De andere 2 flessen 210cc met 7 schepjes (=+-230cc), dylan laat meestal wat staan...(40cc) en drinkt dus +-190cc
Volgens mij had hij gister een regeldagje...
Kon niet zonder mij in slaap vallen, wilde knuffelen, geregeld huilen (huh) en hangerig
Jaaah *zucht* ik "mag" vandaag weer aan het werk.Van 10 tot 3...:-D Was wel ff uitrekenen, euhm hij slaapt 3 kwartier, dus dan moet ie daarvoor de fles om 07.30u ,half uur wakker, dan 3 kwartier slapen, alle spullen & kind in de auto hihi en dan kunnen we daarna vertrekken om 09.15u en dan kan ik nog een bakkie doen bij mn mams hahahaha waar ik dan om 09.45u uiterlijk weg moet etc.etc. De fles niet te vroeg, anders zitten we vanavond te klooien...;-)
En mijn schoonmoeder komt ff hier zitten als wij het gesprek met het KDV hebben (!!!) en daarna moeten we nog versieren bij mn moeder en vriend thuis voor hun trouwen!
Ben vandaag compleet zowat niet thuis joh voor mn gevoel haha
Nou allemaal een hele fijne dag!!!
En misschien nog even tot vanmiddag/vanavond...:-)
Ik ga jullie missen 😃