Stephanie1985 schreef:@ Btje: Ik had echt goede hoop bij jou! Vond het wel heel erg dat er een kans was dat je misschien 2 beebjes zou krijgen maar dat er nog maar 1 te zien was en nu... Was al bang toen je gisteren niets van je liet horen! Dit is echt zo oneerlijk! Net wat eerder ook al is gezegd; 1 miskraam is al verschrikkelijk maar om het dan nogmaals mee te moeten maken??? Dat kan toch niet?! Hoeveel van die stomme naïeve meisjes vergeten 1 keer de pil en zetten een gezonde beeb op de wereld terwijl ze zelf nog kind zijn 😈 Ik ben niet echt gelovig ofzo... Denk wel dat er iets is maar wat weet ik niet... Maar als je dan weer zo'n bericht leest dan begin ik steeds meer te twijfelen aan een God. (sorry voor de gelovigen onder ons) Maar dit is gewoon oneerlijk!!! Lieve Btje, ik wens je alle sterkte van de wereld toe... Hele dikke knuffel!!!!
Nou precies, zo denk ik nu ook. Als er een god is, dan.... nah ja goed, laat ik hier verder niet op ingaan, met respect naar de gene hier die wel gelovig zijn.
Maar heel lief jullie reacties meiden, krijg tranen in me (toch al natte) ogen. De VK heeft net nog gebeld. heel lief. ze blijven contact met je houden over hoe het gaat. Ik heb maandag mijn curretage en moet morgen nog even langs de anesthesiepolie. Het begint nu wel eng werkelijk te worden. Vanmiddag heeft de gyn het nog wel bevestigd. Het vruchtje was zo een 9 a 10 weken en het 2e zakje was zo rond de 6 weken, maar zonder vruchtje. Ik weet nog niet zo goed of we voor de onderzoeken gaan, want dat mag pas een aantal maandan NA een zwangerschap, en weet nog niet zeker hoe ik verder wil, met of zonder pauze. Merk toch wel dat ik geestelijk veel meer aangeslagen ben dan de 2e x. Toen had ik 1 flinke huilbui en was ik er klaar mee, nu heb ik er toch al een aantal meer achter de rug.
Toch ben ik wel blij dat ik een voordeel heb dat ik in dat ziekenhuis werk, want merkte dat ik toch wel wat voorrang kreeg. Had nl eerst alleen vandaag de echo en morgen nog een apart gesprek. De ass van de gyn herkende me ook en ging ook direct een OKplekje regelen. Dus daar ben ik wel blij mee dat het niet nog een week langer duurt.
Meiden ik weet dat ik me hierdoor heen moet worstelen, maar met jullie lieve steun gaat dat me lukken.
Liefs btje