La bella succes morgen bij de echo!! Hopelijk kunnen ze wat zien!! Misschien ook of je eitje goed gesprongen is of niet... Aan je geklus zal het iig niet liggen hoor, zaad leeft minimaal 2 - 3 dagen, dus bij dat schema van jullie zit dat wel goed 😉
Pinkymeid ben benieuwd hoe e.e.a. er uit ziet als het bijgetrokken is!! Hoe ga je dat trouwens doen met je trouwjurk? Wil je een trouwjurk die je tattoo bedekt omdat je bijv een traditionele trouwerij hebt, of wil je hem juist express laten zien?
Larissa balen meis!! Door naar de volgende ronde!!
Slotje en en en? Ben je al ongi geworden of nog altijd niet doorgezet?
Botske ook in dit topic draaien de duimen voor je 😃
Voor jou ook Kruimeltje!! En voor alle andere meiden op het wachtbankje!! Of dat nu voor ei of NOD is 😉
Hier trouwens vanochtend eerste echo gehad 😃
Vanochtend om 10.30 uur. De echoscopiste wilde het eerst uitwendig doen, als het nodig was dan pas inwendig, maar het was helemaal niet nodig!! Ukkepuk was gelijk heel duidelijk in beeld, en voordat de echoscopiste ook maar iets kon zeggen, zag en riep ik: het hartje klopt!! En wat een prachtig geluid zeg, dat hartje... Netjes 170 bpm. Ukkepuk bewoog zelfs al met het kontje, vond echoscopiste erg goed voor de termijn. Ukkepuk is ook precies op groei, 16.3 mm dus 8 weken 0 dagen, dus uitgerekende datum blijft 26 april 😃 Pfff tranen stroomden over m'n wangen heen toen ik daar lag!! En vriendlief kreeg het er tijdens de echo helemaal warm van binnen van zei hij later. Vooral van dat hij het hartje zag en hoorde kloppen. Stonden binnen kwartier al weer buiten geloof ik, toen elkaar even flink geknuffeld, zijn zo in de wolken!! We gaan het vrijdag in Barcelona aan goede vrienden vertellen, en zondag aan vriendliefs ooms en tantes die het nog niet weten. Daarna gaat het op hyves 😃 Op de babysite staat het nu al. Even echo fotootjes showen: Op deze foto is de navelstreng duidelijk zichtbaar :D Dit is de mooie hartslag 😃
(klik op fotootje voor een vergroting)
fijne avond meiden en alvast welterusten!!