Daar sluit ik me volledig bij aan Babii
We willen ze alleen maar helpen, hoop dat ze dat begrijpen en dus ook begrijpen dat we meer info nodig hebben...
Evi1987Oud lidBerichten: 4.138Lid sinds: 21 juli 2010
Femke1970 schreef:Is het niet beter om dit topic idd maar gewoon sluiten? ik heb hier geen goed gevoel over...
Misschien is maantjesabje iemand met een geestelijke beperking en is hij niet in staat om die stortvloed van vragen hier te beantwoorden. De antwoorden op al die vragen gaan er echt niet komen en ik vind het alleen maar heel erg triest....
Jamilah schreef:M.i. is het beter het topic nog even open te laten.
Ik heb zelf het idee dat deze mensen toch een bepaalde berperking hebben, ook gezien de antwoorden die er gegeven worden.
Maar goed, we gaan even in overleg en overleggen ook met de starter van het topic zoals Babii al aangeeft hierboven.
Al met al hoop ik ook dat maantjesabje komt met het hele volledige verhaal, want er zitten heel wat onbegrijpelijke gaten in dit verhaal.
En we willen ze idd helpen en niet veroordelen.
maantjesabje: Heel erg veel sterkte gewenst met het verlies van jullie kindje(s)!
Jamilah schreef:maantjesabje: Ik heb het idd al vernomen dat Babii al met je aan het pb-en is.
Ik wens je heel veel sterkte nogmaals met je verlies en ik hoop dat je het aandurft om de meiden hier op dit forum je hele verhaal te doen.
Zoals ik al zei, we willen jullie graag helpen en niet veroordelen!
Femke1970 schreef:
Daarbij is dit forum verre van anoniem zoals Prinses88 beweert. Ja, je kunt posten met een nicknaam, maar het is voor íedereen leesbaar zonder in te hoeven loggen en ik denk dat iemand als Maantjesabje met zijn specifieke verhaal heel erg gemakkelijk herkend zou kunnen worden...
Simoon schreef:Manuel wat een heftig verhaal zeg. mag ik je even een pb sturen ik heb eventueel wat tips en degelijke waar je misschien wat mee kan? Helaas kan ik dit niet op het forum zetten i.v.m. mijn werk maar laat maar even weten of ik je een pb mag sturen.
sterkte.
Liefs.
Jamilah schreef:iddd, dan zeg je niet dat we je gewoon manuel kunnen noemen.
Helemaal gelijk heb je!
En zoals je ziet is er gelukkig al 1 iemand die misschien iets voor je kan betekenen.
Babii schreef:@ Femke, dat is nog altijd ieder zijn eigen keuze om dit op een forum te zetten. Inmiddels heb ik al heel veel mail contact gehad met Manuel en vindt het zinnetje "sensatie zoeken" meer dan ongepast! Hij zoekt zeer zeker geen sensatie, hij twijfelde zelfs dit op het forum te zetten, bang om veroordeeld te worden. Dit soort berichten zullen de persoon in kwestie niet helpen.
maymar schreef:heeeeel veel sterkte met het verlies van jullie kindjes en ben blij dat er hier mensen zijn met een ontzettend goed hart die jullie heel graag willen helpen!!! Ikzelf kan weinig voor jullie betekenen maar ga je verhaal wel volgen!!! geniet desondanks van jullie bezoekjes aan sam en knuffel die kleine jongen maar heerlijk 😃 heeeel veel succes verder
Tinkerbell79 schreef:Uhm, ik geloof dat er gezegd is geworden dat de lezers sensatie zoeken en niet manuel! Dus er werd iemand aangevallen die iets heel anders zei, dus met z'n allen wel goed blijven lezen 😉
manuel en Sabrina, veel sterkte met deze nare situatie.
Ik krijg bij dit topic meer het gevoel van het zoeken naar sensatie, een sappig verhaal en af en toe een terecht wijzend vingertje en naar mijn mening is Maantjesabje hier niet mee geholpen; integendeel.
maymar schreef:das fijn manuel 😃 nog maar 13 dagen :mrgreen:
Babii schreef:Sorry dames, maar je kan dit bericht op 2 manieren lezen:
- Zij krijgt het gevoel dat de TS sensatie zoekt met het verhaal.
- Zij vindt dat de mensen hier zoeken naar sensatie, maar dat kon ik niet uit het bericht opmaken en denk meerdere dames ook niet. Dus wat dat betreft had de zin wellicht anders geformuleerd kunnen worden?
Want ik was echt niet de enige die dat verkeerd begreep ;). Maar het is inmiddels duidelijk wat er bedoeld werd :mrgreen:
Prinses88 schreef:Manuel, ik heb even voor je gekeken maar denk niet dat je er iets aan hebt.. Is voornamelijk gericht op kinderen vanaf 4 jaar, zou je er wel iets over kunnen vertellen maar dan geef je het maar aan ;)
maantjesabje schreef:ja we leven ons er enorm naar toe we hebben die foto die op dat moment gemaakt is dan ook als achtergrond en als een babykopje met sam aan een ketting om ons nek hangen
en het ergste is we hebben van paula wel wat foto`s (echo,kistje,en van haar zelf die niet fijn zijn) en haar as in een urnpotje en een hanger om ons nek maar van romano helemaal niets :(:'(
Babii schreef:Manuel, hou eens op met dat u ;). Je bent zelf net zo jong als ons allemaal hoor ;).
Babii schreef:Heb je geen tijd gehad foto's te maken dan???? Wat vreselijk zeg :(
Babii schreef:Manuel, hou eens op met dat u ;). Je bent zelf net zo jong als ons allemaal hoor ;).
Prinses88 schreef:Precies, gewoon lekker jij zeggen! ;)
Babii schreef:Hoe kan dat dan Manuel? Is hij zo snel bij jullie weggehaald, hebben jullie hem (nog) niet begraven? Wat vreselijk zeg :(.
Simoon schreef:Manuel ik heb je een pb gestuurd.
@ de rest, ja ik heb redelijk ervaring met dit soort dingen via mijn werk, op wat voor manier kan ik hier niet aan gegeven i.v.m. datzelfde werk (pff lekker lastig) in ieder geval ga ik zeker mijn best doen alles te achter halen wat ik kan.
ik hoop echt dat iedereen iets kan betekenen want als we met z'n alle wat kunnen betekenen voor haïti, de derde wereld, of een ander goed doel. kunnen we dat ook zeker voor deze ouders. (zo denk ik er over)
samen staan we sterk en komen we vast een heel eind.
Liefs.
maymar schreef:het is wel ontzettend verdrietig hoor wat jullie moeten doormaken 😞 ik heb niet helemaal meegekregen wanneer romano is overleden wel dat dit heel kort geleden is.... krijgen jullie van hem nog wel iets om hem aan te herinneren???
en idd zeg maar je en jij ;)
Babii schreef:@ Manuel, het WKZ hoeft hem niet te cremeren he!!!! Het is jullie kind, jullie bepalen dat! En mochten ze hem willen cremeren, dan zeg jij dat je eerst foto's wil maken! Dat mag je eisen hoor!!
angie77 schreef:hoi manuel
zouden jullie hem zelf niet willen begraven dan ??? ik bedoel dat mogen hun toch niet voor jullie beslissen het is het laatste wat je nog voor je zoon kan doen en ook voor jou en sabrina lijkt me dat toch wel fijn zodat jullie het toch een plekje kunnen geven pfff moeilijk hoor dit ik wil wel even aan je kwijt dat ik veel rspect voor jullie heb zown ontzettend moeilijke situatie waar jullie in zitten lees sinds gister mee en moet je eerlijk zeggen krijg er de tranen van in mijn ogen heb het zo erg met jullie te doen als ik idd zou weten hoe of wat aan hulp en tips zou ik het gelijk zeggen maar ik zou het echt niet weten , maar gelukkig zitten hier een paar ik mag wel zeggen fantastische dames die je mischien wel met het een en ander kunnen helpen
@ de moderators en andere dames fantastisch dat jullie dit doen dikke pluim voor jullie!!!
nogmaals heel veel sterkte manuel en sabrina en ik hoop dat jullie jullie kleine knul sam snel weer voorgoed bij jullie mogen hebben !!!
groetjes angela
Maj schreef:Naast dat Manuel en Sabine heel veel sterkte toewens, blijf ik met enige reserves kijken naar het verhaal.
Ik weet uit ervaring mbt mijn werk, dat de kinderbescherming kinderen niet zomaar uithuis plaatst. Hoewel Manuel het verhaal zoals nu beschreven, beleefd kan hebben, denk ik dat er meer haken en ogen zijn waar wij en misschien Manuel niet vanaf weten.
Een van de redenen dat ik dit denk is dat jullie beide een Wajong uitkering krijgen, uit ervaring weet ik dat deze uitkering niet zomaar gegeven wordt, daarvoor moet diegene die hem ontvangt een handicap of een zeer ernstige ziekte voor hebben...
Ik hoop dat de hulp die hier geboden wordt helpt en dat Manuel en Sabine er iets aan hebben, al is het maar om meer duidelijkheid te krijgen in de manier van zaken doen met de kinderbescherming.
Heel veel succes.
angie77 schreef:@ manuel jah of cremeren natuurlijk maar bedoel dat jullie dat wel zelf kunnen regelen en zelf afscheid kunnen nemen maar dat niet iemand anders zoals ziekenhuis dat voor jullie doen .