Halloo daar ben ik ook weer eens!
@ sabjuh & tammy: leuke kamers ik ben ook wel van de witte meubels voor de babykamer.. Ik zag deze en werd spontaan verliefd:
http://4576.static.securearea.eu/Global/Files/ProductPhotos/Large/1162953.jpg maar het is nog niet zeker of dat hem wordt hoor! Voor de eerste tijd heb ik een wiegje waar mijn moeder, broer en ik ook in hebben gelegen. Van riet en met satijn en het hemeltje is gemaakt uit mijn moeders trouwjurk. Alleen hij staat bij mijn oma, dus kan hem niet zo ophalen. Als ze op vakantie zijn pikken we hem daar weg(hij staat toch op zolder in de berging, waar ze nooit komen), dan blijft het nog een geheim waar wij mee bezig zijn! Ik zou denk ik ook geen wiegje kopen vind ik zonde.
Ik wil graag in het water bevallen. Lijkt me comfortabeler dan op een bed.. Ook vind ik het mooi dat een baby onder water kan blijven, tot dat hij/zij zuurstof in de longen heeft. (nou trek je hem/haar natuurlijk gelijk naar boven als het geboren is, want je wilt weten wat je gebaard heb.) Ook wil ik borstvoeding geven maar dat wil ik afwisselen met de fles.
Ik wil graag een geslachtsbepaling, want dan kan ik me beter voorbereiden etc. Kamer inrichten, kleding kopen. Wil natuurlijk wel gelijk een super leuk roze jurkje als het een meisje is en een super stoer pakje met nike's voor een jongentje aantrekken!
Liefsss