Soetje1986Oud lidBerichten: 779Lid sinds: 8 juni 2010
maar die steekjes in je onderbuik had jij dus ook?
Mutsie schreef:Haha, sex kan je echt geen kwaad hoor.. Maar moet eerlijk zeggen dat wij het nu echt voor manlief doen en niet voor mij (weet ie niet natuurlijk) Je baarmoeder verkrampt dan wel meer maar dat doet je baarmoeder heel de dag en dat moet je kleine frummeltje gewoon kunnen hebben hoor! En als het goed is zit er een dikke slijmprop voor de baarmoedermond dus het kleintje is hoog en droog 😉
Zie trouwens dat wij net zo lang met de pil gestopt zijn Sabbie. Ben eerlijk gezegd blij dat ik van het 'verplichte' klussen af ben rondom de ovulatie. Had er wel eens schoon genoeg van ;)
Soetje1986 schreef:@1981 wanneer ben je uitgerekend? volgens de berekening ben ik 5 weken en 1 dag..
MissBlond schreef:@ Ampie.
Ja, op zich wel grappig.
Bedacht me net; als we veel klachten hebben (misselijke, moe, pijn) dan willen we daarvan af.
Als we (zoals ik) weinig klachten hebben zouden we juist meer willen zodat we echt weten dat we zwanger zijn, haha.
Rare wezens, die vrouwen! :-D
MissBlond schreef:@ Ampie.
Ja, op zich wel grappig.
Bedacht me net; als we veel klachten hebben (misselijke, moe, pijn) dan willen we daarvan af.
Als we (zoals ik) weinig klachten hebben zouden we juist meer willen zodat we echt weten dat we zwanger zijn, haha.
Rare wezens, die vrouwen! :-D
Mutsie schreef:Ik kom hier weer ff inbreken.. Vind het hier nog steeds leuk om mee te lezen ook al hoor ik hier niet helemaal 😉
Soetje, ik weet niet of je mee gaat doen bij MvM? Daar krijg je echt een heel gaaf boek als je mee doet. Niet dat je daarom moet mee doen natuurlijk. Maar als je het toch al van plan was weet je dat vast!