SabbieOud lidBerichten: 249Lid sinds: 1 januari 2005
Wat een goed nieuws!!! Gefeliciteerd!
MissBlond schreef:Hai!
Daar ben ik dan weer!
Gisteren was het zover; de echo!
We gingen eerst naar een apparaat waarin we in ieder geval zagen dat het 'vruchtje' zoals de gyn dat noemde IN de baarmoeder zit!!!!!!!!!!!!!
Whoehoe, helemaal blij dus.
Maar, hij wilde ook even kijken of er een hartslag te zien was en dat kan hij met dat apparaat niet goed zien (was een waardeloos apparaat vond hij, haha)
Na iets van 10 zenuwslopende minuten konden we in het andere kamertje terecht.
Daar weer gekeken en ja hoor!!!!!!!!!! We zagen een soort van 'knipperlichtje'
Helemaal blij.
Volgens de gyn zou ik wel tussen de 6 en 7 weken kunnen zijn ja, dus ook een beetje wat ik heb berekend.
Maandag 6 september mogen we weer; termijnecho!
Maar, voor nu dus goed nieuws!
Groetjes!
Soetje1986 schreef:dames heb d cadeaus van mijn moeder en de testen geplaats hier de link
http://s848.photobucket.com/albums/ab50/soetje/zwangerschap/
Mutsie schreef:Gossie wat is het druk... Ik heb de hyves ook gevonden. Mag ik me ook lid worden?
Soetje1986 schreef:dames heb d cadeaus van mijn moeder en de testen geplaats hier de link
http://s848.photobucket.com/albums/ab50/soetje/zwangerschap/
zon84 schreef:
Op mijn werk wil ik het zo lang mogelijk voor me houden. Werk op een woongroep voor clienten met een verstandelijke beperking en de vorige keer viel ik in week 8 door de mand; een client legde namelijk haar hand op mn buik en zei: baby!!
Ben benieuwd hoe lang ik het nu vol hou..., we zullen wel zien!
Zijn er trouwens nog meer dames die onregelamtig werken? Hoe gaan jullie het doen met opvang???
Ampie schreef:Leuk hoor!!!
Ik zag dat een paar mensen het al hebben, maar wij hebben een babysite genomen. Daar hou ik een dagboek bij.
Je kan er ook foto's en video's in uploaden. Er zit ook een gastenboek en vele andere leuke opties.
Als je op mijn banner klikt kom je erop. Degene op hyves weten nu het antwoord van de vraag. :mrgreen:
Bij de 1e hebben we het ook gedaan. Toen hij een jaar oud was hebben we alles op een cd rom laten branden voor later.
Hayden schreef:Hey Meiden,
Ik benn 21 jaar en heb vannacht positief getest!:D
op internet berekend hij dat ik 19 april ben uitgerekent.
Ik vroeg mij af hoe zijn jullie bij een verloskunidge terecht gekomen?
en ook de huisarts gebeld!?
Soetje1986 schreef:Hayden welkom hier... ik heb de volgende dag na mijn positieve test gelijk de VK gebeld. Geen huisarts..... later pas zodat hun er rekening mee kunnen houden als ze ooit medicijnen voor zouden moeten schrijven...
Boots schreef:Hayden welkom en gefeliciteerd!! Vannacht getest!!
Je kan gewoon meteen een vk bellen hoor!
Zon, leuk dat je terug bent en goed van je dat je alles heb bijgelezen!!
Ik werk zelf normale tijden (8 tot half 5) en wel fulltime. Ik wil sowieso nadat de baby er is minder gaan werken, maar we gaan proberen of ik helemaal eventjes kan stoppen zodat ik echt kan moederen. Verder heb ik een moeder die wilt oppassen en een opa en een oma waarvan ik weet dat die het graag willen doen (die weten het nog niet).
Zo ga me nu eerst even bij MvM aanmelden!!!
Hayden schreef:Dank jullie wel!!
het is echt op een bizarre manier gegaan maar we zullen dit nooit vergeten!
Me vriend en ik hadden een feestje gister avond, vriendlief had behoorlijk wat gedronken en was zo ziek toen we thuis kwamen!
ineens kreeg ik een ingeving, ik ben 2 dagen overtijd ik heb nog een test liggen ik doe t gewoon!
Dus vriendlief hing boven de pot ik testen..was het positief!! ik zeg schat om je beter te laten voelen ik ben ZWANGER!!
Hij voelde zich wel meteen stukken beter! wuahaha
Maar hoe zijn jullie bij de verloskundige gekomen? Heb geen idee waar ik moet gaan, en omdat familie/vrienden t nog niet weten kan ik ook niemand om advies vragen!!
Jenta87 schreef:Koekoek, je gaat vandaag naar mijn oude woonplaats! Dat is best grappig 😊 Mijn moeder staat op de wachtlijst voor een dubbele longtransplantatie, ze heeft PH, POVD en Diabetes 2.
Jenta87 schreef:Soetje, jeetje dat is toch ook wat! Hopelijk houd ze zich indd stil 😊 Het zijn echt nog je darmen die nu zichtbaar opzwellen zeg maar, je baarmoeder zit nog diep achter je schaambot verstopt.
Hayden, nou dat in ieder geval een leuk verhaal om te vertellen als jullie spruit een jaar of 16 is 😂
Vlinder, wat voor vrijwilligerswerk doe je? En mag ik vragen waarom je afgekeurd bent? (Ik ben nieuwschierig... hihi)