Haha anne..die droom van jou :mrgreen:
Bella, had op IUI al berichtje voor je getikt. knuff!
liefs
ruthjeOud lidBerichten: 7.396Lid sinds: 9 juli 2008
Wensje schreef:Hey Beebie_wish,
we hebben destijds steeds een verkeerde beoordeling gehad. Wat ik zelf al vermoede is gewoon uitgekomen. Steeds maar weer bleef onze arts het op mijn ondergewicht gooien. ONZIN vond ik, want ik was altijd al zo en voel me verder prima. Ook de internist heeft onderzocht dat ik gewoon helemaal gezond ben. tot 3x toe.
Nou op een gegeven moment hadden ze het zelf ook door. Ok we gaan je behandelen. Ik kreeg Clomid. En die sloeg super goed aan. Kreeg mooie eitjes en ze sprongen goed. Maar na 3 maanden zeiden ze ineens we stoppen de behandeling want een andere arts hier in het ziekenhuis heeft er een slechte ervaring mee. Die is namelijk een patient met een soort gelijke situatie als jou, verloren oftewel overleden.. Wij nog van alles geprobeerd, zo van hallo heel erg hoor maar iedereen is anders en van ja maar waarom ineens. Tot aan de klachtenprocedure en al doorlopen.
Terwijl we op zoek gingen naar een nieuw ziekenhuis vroegen we een kopie van ons dossier aan het oude ziekenhuis. Ja hoor is geen probleem bel maar even als jullie een ziekenhuis hebben gevonden dan leggen wij hem klaar voor je. Nou ziekenhuis gevonden, netjes gebeld.. Ze zouden hem klaar leggen en ons bellen als dat zo was. Maar tot 1 dag voor het eerste bezoek in het nieuwe ziekenhuis nog geen telefoontje gehad. Wij zelf bellen, kom vanmiddag maar halen zeiden ze. Nou goed wij die kant heen.. De arts die ons niet meer wilde behandelen zagen we lopen en gaf ons een vies glimlachje... Ik zei meteen: wedden dat ik mijn dossier niet mee krijg.. En zo was het ook. Ik vroeg nog hoe moet dat morgen dan in het andere ziekenhuis waar ik een afspraak heb met Dr van Dessel.. Oow die zal jullie ook niet helpen want die zit ook hier in het team..! Ik was in staat om mijn dossier uit haar handen te trekken. Gelukkig was mannetjelief zo slim om me mee naar buiten te nemen.
De volgende dag belde we naar het nieuwe ziekenhuis dat we de afspraak moesten afzeggen vanwege het andere ziekenhuis. Binnen het uur werden we terug gebeld met de melding dat ze het dossier zelf voor ons hadden geregeld. We mochten die middag nog komen. De dokter vroeg ons, ons verhaal tot dusver te doen. Al heel snel zei hij: "hou nu maar op over dat gewicht want of je nou met 46 of met 50 kg een behandeling start, dat verschil is minimaal". Wow hoorde ik dat goed.. hij dacht er precies zoals wij over. Nou goed hoe nu verder.
Heb afgelopen vrijdag de laatste pil Provera geslikt. Het was een kuur van 12. Het moet er voor zorgen dat mijn ongi word opgewekt. Op dit moment nog niets te bekennen alleen super pijnlijke borsten die ook nog is zijn gegroeid. (heb zelfs een grotere bh moeten kopen), snel misselijk en dat was het wel.
Als ik ongi word dan moet ik dag 3 t/m 7 weer aan de clomid en tja dan weer lekker veel klussen. Heb er nu wel weer vertrouwen in. Maar hebben al bij al meer dan 1 jaar stil gestaan in onze kinderwens.