Nou de carnavals inkopen zijn gelukt. We gaan als een soort foute hippie meiden. Erg leuk en zo voel ik me ook nog op mijn gemak. Ik had bijna een babypak gekocht... hahah tocg maar niet gedaan.
Ivm buik moet mijn broek nog wel wat aangepast worden... maar dat is niet erg!! haha
Hier gaat alles goed. Nog een week tot de 20 weken echo. Vandaag hebben we ons kamertje opgehaald bij mensen. Nooit verwacht maar dus tweedehands via marktplaats gekocht. Een hele gave ouderwetse stijl. Het is nu nog grenen (echt lelijk) maar wij gaan hem dus helemaal laten spuiten en doen er andere greepjes aan. Zo wordt het een prachtig kamertje en ipv 2000 euro zijn we er 1000 kwijt! Joepie!
Oh en ik ben vandaag gaan snuffelen voor kaartjes. Moet je eens kijken op
www.studiokoekepeer.nl zo schattig!!! Daar gaan wij ze vandaan halen, en welke het wordt laten we nog maar even in het midden! haah ik weet het zelf ook niet hoor!
Meiden, het duimen voor jullie gaat weer beginnen! Ruth... hoe ging het deze week? mannetje heeft de zaadjes toch terug gebracht? Hoe vond hij het?
La bella, en lekker aan het genieten nu? Heb je lekker rust? Zal in ieder geval je humeur een flinke boost hebben gegeven of niet?
Fijn weekend!
Bloem