laura!!! wat gaaf!!! waar heb je die toen besteld???
juffie. ik heb letters bij
www.piepschuimletters besteld en bekleed die met scrabbookpapier. heb dat voor mijn 1e kindje ook gedaan. als ze klaar zijn dan zal ik ff een foto maken en plaatsen.
kimbo wat gaaf he, jullie kaartje in t echie!!! wij hebben ook net de proefdruk binnen , ook eigen ontwerp. ben helemaal blij ervan!!!
hier gaat het naar omstandigheden goed!!! morfine slaat goed aan en ook lijkt het erop dat de trombose uitblijft en t alleen een pijnlijke aderontsteking is. medicatie mag ik blijven slikken tot week 34. dan stoppen. waarschijnlijk dan serieus probleem met de pijn, gyn heeft het er nu over dat kleine week 37 of 38 word gehaald. dus k mag zo langzamerhand al gaan aftellen.
ben erg druk met het knutselen voor de beide kamers.
heb met stof houten lijsten bol bekleed (zal straks al t klaar is foto plaatsten). daarna 2 mobiels voor het raam gemaakt. voor mijn zoon van auto's en voor de beeb met hartjes. en ga nu bezig met letters te beplakken. zo komen we wel de weken door!!! hahahaha
fijne kerst voor iedereen!!
geniet van t lekkere eten en ik hoop dat de beebies zich lekker rustig houden!!!
kuss mleen