Da's echt een van de vervelende dingen van zwanger zijn in het derde trimester: al dat commentaar.... pfff! Ergens is het lekker rustig dat ik zoveel moet rusten en dus weinig contact heb met allerlei mensen! Veel mensen bedoelen het goed maar echt niet iedereen! sommigen lijken wel expres kwetsende dingen te zeggen of de meest erge rampscenario's op te dissen, en alsof ze ervan genieten als iets bij jou niet helemaal goed loopt (en als het wel goed gaat, dan bedenken ze wel iets wat niet zou kloppen). Get daar kan ik ook echt niet tegen hoor!
Mijn buik is eigenlijk ook relatief klein volgens mij, als ik zeg dat ik nog maar 5 weken heb te gaan dan merk ik dat mensen dat niet verwachten! Maar ja da's toch de eerste zwangerschap, dan blijft het veel vaker kleiner, bij de eventuele volgende zul je al veel sneller een flinke buik krijgen.
Ik heb heerlijk geslapen, heb mijn draai weer gevonden ofzo sinds een paar nachten. Halverwege de nacht gaat mijn alarm om mijn medicijnen in te nemen, dan ga ik altijd plassen, en verder gewoon lekker niet! Ik houd niet meer zoveel vocht vast, blijkbaar was het echt een tijdelijk iets, misschien iets verkeerds (te zout ofzo) gegeten.
juffie heerlijk nu met verlof, ga er lekker van genieten!! hopelijk voel je je nog goed genoeg om lekker alles te doen waar je eerder geen tijd voor had.
Kimbo ben benieuwd wat je van je tentamens gemaakt hebt! wel laten weten he 😊
dat indalen klinkt niet lekker. Het kleine stukje dat mijn kindje is ingedaald deed idd ook pijn. Ik wil helemaal niet dat ze verder gaat want dat zou bij mij eventueel heel snel tot het begin van de bevalling kunnen leiden volgens de gyn. Indalingsweeen zijn tenslotte ook (oefen)weeen en aangezien er ook al een groot deel verweekt is, moet ik dat echt nog niet hebben. dus bidden en hopen dat het nog twee weken duurt.
Marleen heb je een beetje kunnen slapen?
Joyce ik heb echt respect voor jou dat je nog gewoon (of voor het grootste deel) kunt werken! Zelfs al geef je aan dat het 's avonds zwaar is. Let goed op je grenzen hoor, voor je kleintje!
Sandra, voor maagzuur, kijk hier eens;
http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=gezondheid&label=Brandend%20maagzuurbij mij hielpen de augurken direct! t is even uitproberen.