Oei, lion. Ik kan me goed voorstellen dat je dan niet lekker thuis zit. Ik hoop dat je inmiddels weer lekker met Elin aan het knuffelen bent en dat ze goed door de ingreep is heen gekomen.
Ik denk dat er iets in de lucht heeft gehangen, want wij hebben ook een onrustige nacht, of eigenlijk avond gehad. We hadden bedacht om voor het eerst de avond beneden door te brengen. Dus Daniël netjes gevoegd, gedouched en toen naar bed gebracht. Hij leek te gaan slapen en omdat mijn borsten behoorlijk nog op spanning stonden heb ik even gekolfd. Na 5 minuten hoorde we al gepruttel van boven komen en ja hoor, meneer was klaar wakker. Toe ik hem echter wilde aanleggen werd hij kei boos, want ik had niet meer genoeg melk. (net gekolfd) Eventjes lopen hannesen, maar uiteindelijk de gekolfde melk opgewarmd en met een spuitje gegeven. Hij wilde daarna nog niet slapen, was wel tevreden, maar nog lang niet moe! Uiteindelijk viel hij pas om half 1 in slaap. Hihi, geen echte ramp tijd of zo, maar voor ons doen erg laat.
Ik heb ook een draagdoek aangeschaft. Hier heb ik hem al een paar keer ingehad, maar het lukt me nog niet om hem hier alleen in te doen. Daarbij vond ik in het begin de kinderwagen toch wel gemakkelijk, omdat ik toen zelf nog niet zo stevig op de benen stond. Zo kon ik toch wandelen, want ik kon me vasthouden aan de wandelwagen. Maar de bedoeling is wel dat hij straks lekker in de draagdoek meegaat wandelen.
Onze knul was binnen 2 weken weer op zijn geboorte gewicht. Ik geloof dat hier ook twee weken voor staat. Ik weet niet hoeveel Joas woog toen hij geboren was, maar ik vind 160 gram erg veel nog. Je zou eventueel je vraag kunnen stellen op
http://www.borstvoedingsforum.nl/viewforum.php?f=4 Ik denk dat zij wat meer verstand overal van hebben dan dat wij dat hebben.