BiBI76Oud lidBerichten: 1.441Lid sinds: 12 maart 2010
merk dat ik er last van heb, wordt er onrustig van en heb veel hoofdpijn, ik wacht een week af en dan bel ik de gyn, grrr.
mama-m schreef:
Mijn dochter gaat 2 dagen in de week naar het kinderdagverblijf en straks als de tweede er is 1 of 2. Daar zijn we nog niet over uit. Ik wil minder gaan werken 1 dag, maar het moet financieel wel haalbaar zijn. Maar als de kosten voor kinderopvang zo erg omhoog gaan als nu bekend is zal het een dagje minder werken gaan worden. Ze gaat trouwens ook nog 1 dag in de week naar oma. (Mijn man en ik werken beide fulltime maar dan in 4 dagen). Ik wil ze minimaal 1 dag in de week op het kdv hebben omdat ik vind dat ze er heel erg veel van leert. Ik denk echt dat ik er profijt van heb als de tweede er straks is. Ze worden er echt heerlijk sociaal van vind ik zelf. Kan met alle kindjes opschieten en leert zoveel (ze zit in een verticale groep wat voor haar natuurlijk erg leerzaam is als meisje van 15 maanden tussen de kids van 0-4). Heb eigenlijk niet alle voors en tegens gelezen. Kan me wel voorstellen dat je je kind echt helemaal zelf wilt opvoeden zonder tussenkomst van het kdv. Respect als je dat kunt, ik heb daar de rust niet voor. Heb uitdaging nodig tussendoor. En financieel wordt het ook een beetje lastig. Schuldig voel ik me soms wel hoor maar ik weet dat ze er zelf uiteindelijk echt beter van wordt. Ik kon vroeger niet zo goed van me afbijten, zij leert het nu al! Heerlijk toch (vooral voor papa en mama 😉 !)