Sapé schreef:
@Ilana, dat is lastig zeggen van je cyclus dus inderdaad. De 55 dagen zal misschien effect zijn op de operatie? Ik zou denk ik uitgaan van de 33 en 45 dagen en daar het gemiddelde van nemen dus kom je uit op 39 dagen. Volgens mijn testen zou je dan op dag 22 en als je uitgaat van 33 dagen is het op dag 16.
Ik hoop dat je er uit komt want om nou de hele maand te testen!? Tempen kan inderdaad ook nog een goeie zijn ja, heb ik geen ervaring. Succes!
Thnx! Ik denk dat ik dan het beste van dag 16 uitkan gaan, ik heb er 25 besteld dus ik moet toch vast ergens na de 16de een donker streepje krijgen lijkt me, ik probeer het gewoon 😊
smurfje schreef:
@ ilana: veel succes met je ovulatietesten...precies wel een beetje moeilijk om te zeggen wanneer je moet starten hoor met je ovulatietesten? kan je op het slijmverlies van je lichaam afgaan wanneer je eisprong ongeveer gaat komen? anders lijkt het me ook nuttig om ff te temperaturen voor een paar maanden, zodat je je ei beter weet te zitten...
..
Smurfje, dankje, en ja moeilijk he. Morgen komen de testen binnen en zit pas op dag 3 van de cyclus dus moet nog even geduld hebben.. Ik moet zeggen dat ik weinig merk aan het slijmverlies, en tempen heeft weinig zin hier. Ik werk te onregelmatig dus zou je verschil zien in je temp kaart en die is da weer niet betrouwbaar 😞
Ik ga weer werken, heb avond dienst.
Fijne avond dames!