mensen die denken dat ik het zelf bedacht hebben en me daarop wijzen is nooit grappig wahahaha (ben helemaal fan van 3fm dus vandaar dat ik het erop gezet heb :mrgreen: )
Prinses88Oud lidBerichten: 14.418Lid sinds: 9 mei 2010
In de file staan en er dan achter komen dat je eigenlijk de andere kant had op gemoeten is nooit grappig.....(is mij niet gebeurd hoor, die vorige wel...:oops:)
SimoonOud lidBerichten: 3.478Lid sinds: 26 maart 2009
Haha, daar heb ik ergens nog een lijst met 5 pagina's van liggen.
..... je fotorolletje naar een ontwikkelingsland sturen is nooit grappig ..... een smurf die een blauwtje loopt is nooit grappig ..... een vrijgezel een single voor zijn verjaardag geven is nooit grappig ..... een zin niet afmaken is n.........
kareltjeOud lidBerichten: 413Lid sinds: 13 november 2009
hahaha die vond ik ook erg lollig.. Zei dat tegen mn vriend vlak voor het klussen.. (ja waar zit ik met mijn hoofd) was wel flink lachen en even de druk eraf! Dus dit topic mag van mij open blijven!
Met je brillenkoker teruggaan omdat je bril niet gaar wordt, is nooit grappig
VickySOud lidBerichten: 4.764Lid sinds: 2 september 2009
Nee, hij is ineens gefixeerd op een schone bak.. Er met 3 katten kun je er niet omheen dat als je hem net schoon hebt gemaakt er weer een drol ligt, zint meneer niet en die draait ze lekker voor de deur neer.. 😞
Mijn katten vertikten het om in die andere te gaan dus die heb ik weg gehaald.. En omdat ik dure raskatten heb blijven ze binnen, komen ook niet boven ofzo.. 😉
Niet thuis werken maar op kantoor, omdat vriendlief thuis werkt omdat hij ziek is, en je niet aangestoken wilt worden, en vervolgens op kantoor tegenover je een zieke collega hebben is niet grappig...
Haha wordt achtervolgt door zieke mensen!! Vrijdag had ik vrijgenomen voor date met forumvriendinnetje, zegt ze af omdat kleine wakker werdt met koorts. Die dag werdt vriendlief ook ziek, en nu die collega tegenover me... continu zijn neus snuiten, lekker die bacillen!! Bah. Ga op tijd naar huis vandaag. Ow maar wacht, dat helpt niet... Daar zit ook een zieke 😖 Ahhhhhhhhhhh!!! Help!!! 😂
[INDENT]Ja Vicky, brrr!!! Ben misselijk van de spanning, zie er echt tegenop!! Net nog in mijn uitgerekend topic iemand die met slecht nieuws van de echo bij de nekplooimeting terug kwam. Zij had geen enkele reden om de denken dat het niet goed zat, geen bloedverlies, geen krampen, niets. Had daarvoor nog 2 (!!) goede echo's gehad, maar het is waarschijnlijk net na de laatste echo gestopt en leeft al 2 weken niet meer. Pfff verschikkelijk nieuws en wordt je zelf ook zo lekker onzeker van. [/INDENT]
poelepetoetOud lidBerichten: 5.541Lid sinds: 25 maart 2010
Inderdaad poelepetoet, en hier is het ook hartstikke goed gegaan 😃 gelukkig!! Kon trouwens niet op tegen het verkoudheidsgeweld... Sinds gisteravond flink verkouden geworden, is nooit grappig!!
Daar sluit ik me helemaal bij aan poelepetoet!!!!!! Je beste vriendinnetje die al dr babyspullen heeft verkocht (box, traprekje, wipstoeltje) omdat ze niet weet dat je aan het proberen bent... is nooit grappig!!!!!!!!!!!!!
MirreOud lidBerichten: 2.650Lid sinds: 7 januari 2013
hahahaha maar ken je dat niet van je hond? Vies (honden)weer en die treuzelhonden van mij draaien dan 25 rondjes, zo van: ik moet wel., maar ik kan geen geschikt plekje vinden.. Ondertussen sta ik nat te verkleumen en te hopen dat ik niet ziek word.. Ga ze toch maar eens leren om op het potje te gaan!
Denken dat je ongi moet worden door je afscheiding, pijnlijke tepels, buikpijn, en een lagere temp, maar niks zien komen.... is nooit grappig!
Sunshine8Oud lidBerichten: 2.689Lid sinds: 22 april 2010
Ja ik ken het! En die van ons is zoooo kieskeurig met zn behoefte doen...pfff....hij gaat niet op open plekken of op de stoep of zo, het moet niet te druk met verkeer zijn en het liefste moet hij helemaal weg kunnen kruipen in een struikje (houd erg van privacy! haha)
Denken dat je een lekker dagje vrij hebt, maar je moet poetsen, wassen, strijken, boodschappen doen, afwassen, koken en nog meer poetsen... is nooit grappig! EN buikpijn krijgen terwijl ik dit typ..is nooit grappig:(
Sunshine8Oud lidBerichten: 2.689Lid sinds: 22 april 2010
@kareltje: ja echt geweldig!!!!!!! kreeg het met een etentje van mn werk. Liet mn antwoord meteen aan mn collega'tje zien die weet dat we bezig zijn. Haar reactie was meteen: aahhhhhh zie je nou wel, het komt wel!!!!! Zij ook ff proberen (want zij wil ook graag aan kids beginnen) krijgt zij als antwoord: geniet er van!!!!!!! hahahaha kwam niet meer bij!!!!!!!!!!!!!!
poelepetoetOud lidBerichten: 5.541Lid sinds: 25 maart 2010
@ huisje_boompje_beestje Heb dat boek ook... maar ik kreeg als antwoord: Vraag het aan je vader!!!! WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! hahahahahahahahahahahahahahahhaahhaahahaha!
@ kareltje De geur die uit zijn kontje komt is dan waarschijnlijk ook niet grappig 😉
Een franse bulldog hebben die gaten in de grond blaast met zijn scheetjes is nooit grappig!
Bambi80Oud lidBerichten: 6.223Lid sinds: 8 oktober 2008
eindelijk te horen hebben gekregen dat je je geskimde geld terug krijgt waar je al 3 maanden op wacht en dat dat pas volgende week is is ook nooit grappig.....
dat mensen je voor veel te veel geld een 2e hands kinderwagen proberen aan te smeren is nooit grappig.....