XanniaOud lidBerichten: 2.705Lid sinds: 4 augustus 2010
En dan de ringen nog = 1000 en huwelijke voorwaarden = 400/500 (tenminste, neem aan dat jullie dat doen?)
vruchtje schreef:ja tis toch belachelijk hoeveel dat eigenlijk allemaal kost. Niet zo gek dan dat er nog maar weinig mensen trouwen in tegenstelling tot "Vroegah!"(:-p)
Diamonds schreef:Vruchtje en ik hadden er al eerder over gesproken maar zijn er nog niet uit 😉 maar wanneer gaan jullie beginnen met Foluimzuur slikken? Vanaf het moment dat je ontpilt bent en zwanger probeert te worden of vanaf dat je zwanger bent? Ik lees hier namelijk verschillende informatie over...ene potje zegt van het moment dat je zwanger probeert te worden, en potje zegt vanaf de 4de week van de zwangerschap...
Nadine schreef:Vroegah?! En jij woont in Groningen? Dat is toch Haags?
Mooi gebodypaint trouwens. Maar in de regen loopt het zeker uit, of niet?
Evi1987 schreef:Hey Angie
haha dat kwam denk ik omdat in je berichtjes je kinderwens toch wel de boventoon voerde *(naar mijn mening). Weet niet het is een gevoel 😉 Maar vind het wel heel leuk voor jullie. Die kleine komt echt nog wel.
Ik ben echt erg.. kijk nu 16 and pragnant en in de pauzes daarvan of als ik de aflevering al gezien heb babyboom.
Mijn mannetje is om 1 uur wakker dus dan alles ff uit zetten en om kwart over 3 gaat ie werken dus dan kan ik weer. YEAH! haha.
Puck14 schreef:
Ik zat net jullie discussie even te lezen en ik heb dus echt het omgekeerde met mijn lief. Hij is zo bezig met een kindje en praat nergens anders over dat ik af en toe even denk: alsjeblieft, niet weer! Hi hi, zo zie je maar dat dat het bij iedereen weer verschilt
Diamonds schreef:
@Vruchtje: vandaag m'n verloskundige vriendinnetje gebeld.. foliumzuur idd flink vantevoren starten (minimaal een volle maand maar 2 is beter) anders heeft het veel minder zin, tot tussen de 12 en de 16 weken van de zwangerschap doorgaan en daarna is het niet meer nodig...