vlinder82Oud lidBerichten: 2.904Lid sinds: 1 januari 2005
Ah mofie wat een bijzonder moment is dat geweest!! Wat fijn zeg, dat alles goed is, kun je weer volop genieten 😊
Angel21 schreef:oooh wat leuk zeg:D kun je straks mooi de verandering van je buik bij houden leukleuk
en wat grappig meestal hoor je kerels toch hard schreeuwen van: EEN JONGEN whaha .. en ben ook benieuwd wie van jullie gelijk gaat krijgen!
me broer zn vriendin is nu 10 weken zwanger.. enne.. me moeder zondag dus daar over praten, en over cadeautjes daarvoor en over dat ze de kinderkamer mee betalen..
ik dacht zucht.. *tikkeltje jaloezie aanwezig*
vlinder82 schreef:Lekker eten angel!!
Ik moet nog iets bedenken, maar heb totaal geen honger en heb vergeten vlees uit de vriezer te halen.. Dom dom dom!!
Puk schreef:@ Soetje: Hoe is het met je hoofdpijn? Ben je vaak misselijk? Balen van het geld van de belastingdienst en minder salaris. Hoe kan hij trouwens ineens minder salaris krijgen? Koop je inderdaad iets kleins na de echo?
@ Vlinder: Fijn dat je weer eens hebt kunnen genieten van je hollandse maaltijd! Ik hoop dat je vanavond ook van je spaghetti kunt genieten.
@ Delien: Welkom terug! Hoe is het met je?
@ Prinses: Goed om het horen dat het zo leuk was bij je opa en dat het goed gaat met hem. Leuk dat je groep 1/2 krijgen en ook nog eens een leuke leerkracht.
@ Mama: Door de lange periode kan je ongi heftiger zijn. Hoop dat je nu een normale cyclus hebt!
@ Mofie: Heerlijk dat je weer een goede echo hebt gehad en het hartje gehoord, leuk!
@ Angel: Spannend met die ongi van jou, maar er zit niks anders op dan wachten L Wel een hoge temperatuur zeg! Toch maar testen?
Hier: Ik had gisteren op 5 dagen na de eisprong krampjes van 15.00 tot 19.00. Toen ik om 19.00 iets voelde lopen ging ik naar de wc: veel afscheiding, oranje/geel/bruin (rare kleur dus). En tsja….. dat ga je hopen op een innesteling! Maar sindsdien niks meer opgemerkt.