Angel21Oud lidBerichten: 4.352Lid sinds: 22 april 2010
zal je even een pbtje sturen!
Prinses88 schreef:Soetje, logisch meid.. Lekker rustig aan doen! 😉
De operatie is goed gegaan, hij wordt nog wel kunstmatig in slaap gehouden omdat die stuiptrekkingen had van de narcose en als dat gestopt is dan mag die bijkomen.. Zn lichaam reageert goed op de nieuwe klep dus dat is allemaal wel positief.. We zullen zien hoe het allemaal gaat, afwachten!
Nee, die uitslag moet nog getypt worden en dan naar de ha gestuurd worden.. Dan moet de aanvraag voor de second opinion nog gedaan worden dus voordat ze me weer helpen is het oktober ben ik bang! Of nog later want zo snel zijn ze niet.. :?
Soetje1986 schreef:wij zijn uitgenodigd bij mijn schoonouders... ga ik daar heen komen we net binnen... blijkt er verdorie nog 10 man te komen.... eten we met 16 man... en dat nu ik niet lekker ben en ze ook nog roken in huis.... grrrr...... ik ben geen zeikerd en normaal vind ik het gezellig maar ze hadden me nu wel even mogen waarschuwen.... (het zijn dan wel vrienden van ons maar is nu gewoon even te veel) Kan wel janken.... en vriendlief zegt niet zeuren... gewoon gezellig doen....