Prinses88Oud lidBerichten: 14.418Lid sinds: 9 mei 2010
Het liefst in een vakantie, anders zit ik met stage en school en daar kan ik geen vrij van nemen hahaha 😛
vlinder82 schreef:Nou meiden, ik zit witheet hier op de bank!!!! We zijnn naar mijn schoonouders geweest, hebben het zijn zusje verteld en aan iedereen de echo en foto's laten zien! Ze zei NIKS!!!!!!! Hebben daar nog een half uur gezeten en toen was ze ineens weg, jahoor, jankend in de keuken.. Dit was te verwachten, de aandacht gaat even niet naar haar en mevrouw zorgt wel dat ze het krijgt! Zal haar straks ook van hyves afgooien, blegh, hier heb ik helemaal geen zin in.. Was zo vrolijk en blij, helemaal happy en zie mij nu eens zitten met tranen in mn ogen..
Sorry voor dit ego bericht maar voel me echt even k*t!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vlinder82 schreef:Ja heel bijzonder, er valt echt een hele grote last van me af.. Want jeetje wat duurt dat wachten lang, als je weet dat je zwanger bent tot het moment dat je het bewijs hebt dat het goed zit! Ik zit nu echt even in de 7e hemel en kan niet wachten tot dit weekend dat we het iedereen gaan vertellen!
Soetje1986 schreef:Hey vlinder was er gister niet geweest maar wat zie je je kleintje al goed.... toen ik mijn echo had met 7 weken zagen we veeeeel minder... wat gaat dat dan hard zeg!!! Gefeliciteerd meid... en dan nu het goede nieuws vertellen is zo leuk....