Prinses88Oud lidBerichten: 14.418Lid sinds: 9 mei 2010
Volgens mij is Hoogeveen dan het dichtstbij.. 😉
Prinses88 schreef:Gave ticker zo in het zwart Soetje!
Gaan jullie ook meedoen aan moeders voor moeders??
Prinses88 schreef:Heb het inderdaad gelezen, als je vroeg erbij was dat je dan iets extra krijgt! 😉 Ik twijfel nog of ik mee ga doen aan moeders voor moeders, vindt het echt een onwijs goed doel maar ik kan niet over die vieze lucht.. Hoor van veel dat die flessen enorm stinken en als ik nu al over mn nek ga van de lucht zal dat als ik zwanger ben nog wel erger worden! Dus dat is even een twijfelgeval, tegen die tijd maar weer eens kijken..
Prinses88 schreef:Dat is wel een goed idee! Zo zouden wij inderdaad ook wel mee kunnen doen, zullen het tegen die tijd eens overwegen.. 😉 Nadeel is dat ik straks op de basisschool werk en dus niet altijd daarin kan plassen maar het lijkt mij dat alle beetjes helpen..
Angel21 schreef:Goedemorgen meiden,
ik zal even weer wat van me laten horen!
Ben ontzettend druk, moet hele dagen werken en heb vandaag me 6e werkdag .. moet vandaag ook weer de hele dag..
maaar daarna 3 daagjes vrij, wat een genot!!
Het is gigantisch druk op het werk, word er niet leuker op zo maargoed.
Hoe is het verder hier?! heb wel proberen terug te lezen..
nog nieuwtjes? volgens mij niet echt of wel?!
En waar is ons prachtige NOD lijstje gebleven:D
Gisteravond zo romantisch, me vriend had allemaal rozenblaadjes op bed gedaan in een vorm van een hart gelegd, kaarsjes aan, olie erbij.. oooh heeerlijk wat ben ik verwend na al die drukte overdag!
Wat heb ik toch ook een schat van een kerel:D ook al zeg ik het zelf hahaha
Nou dames.. ik ga want moet om half 7 in de auto zitten
Fijne dag vandaag, en ben er misschien vanavond nog wel even!!
Lieeefs
marini schreef:Meiden! Het lijkt erop dat ik na 97 dagen toch ongesteld wordt!
marini schreef:Ik denk niet dat mijn volgende cyclus 30 dagen duurt maar het is een begin. Als het nu doorzet ben ik tenminste ongesteld geworden, dat vind ik al een goede eerste stap.