Ik zie dat ik in dit topic een beetje achter loop. Ik had wel gelezen (vaak op mijn telefoon) maar daardoor nog niet gereageerd.
Dus bij deze nog even een inhaalslag.
@ Esre, leuk dat je Naomi aan je collega's kon laten zien.
En gelukkig heb je nog even lekker verlof voordat je weer aan het werk moet/mag.
Het is inderdaad wel even werk (ongeveer 2 uur in de keuken gestaan) om spekkoek te maken.
En het is ook wel machtig ... maar het was vooral ERG LEKKER!!!
@ La Bella, sorry alles is alweer op :oops:
@ Soleil, hij staat op één van mijn receptensites
www.toetjes-recepten.nlEn het laatste weekje wachten is voor jou alweer bijna om ... nog 3 daagjes.
Ik moet nog 2x zo lang wachten 😉 Heb je een voorgevoel?
@ Midara ... voor jou ook aftellen ... nog 5 daagjes!
Ben je er helemaal klaar voor?
Jullie zijn trouwens allemaal lekker aan het sporten!
Hier afgelopen week alleen maandagochtend 2 uurtjes wezen sporten.
Deze week maar weer op dinsdag- en donderdagavond gaan.
@ Steenbok, AUWWW ... hoe gaat het nu met je voet? Niets gebroken?
@ Esre, ah vervelend die krampjes ... ik heb het bij mijn neefjes ook wel gezien hoe zielig ze dan kunnen zijn.
En last van nesteldrang? Ik heb hier nog wel wat schoonmaakwerk als je nog energie over hebt.
@ La Bella, balen van je ongi ... ik heb zo'n gevoel dat 22 jouw geluksnummer (ronde) gaat zijn!
@ Steenbok, gelukkig dat je niet "gestrand" bent met de trein.
En vervelend al dat stof in huis ... maar je krijgt er vast een hele mooie badkamer voor terug!
@ Soleil, je haar doet je naam nu dus dubbel en dwars eer aan!
@ Marioni, gaat goed met afvallen zeg! Ben benieuwd naar je officiële weegresultaat van morgen!
En dan nog even een update van hoe het hier is:Donderdagavond een nieuwe fiets gekocht ... alvast een mamafiets voor als het straks zover mag zijn.Als ik hem voor 1 december heb (rekening ingediend) kan ik hem via het fiets-privé-project op het werk nog met verlofuren van 2010 betalen en ik heb nog 80 uur staan dus dat komt goed uit! Verder last van krampjes/steekjes in mijn onderbuik/liezen/schaamstreek, last van brandend maagzuur en vandaag al de hele dag een vreemde/vieze smaak in mijn mond.Ik ben erg benieuwd of dat de goede voortekenen zijn waar ik op wacht. Nog een paar daagjes (bijna een week) dan weten we meer. Ik hoop dat ik positief nieuws kan komen brengen.