Hallo dames! Een tijd geleden dat ik hier was, maar veel goed nieuws!!
Kruimel, wat geweldig!! Het komt vast helemaal goed deze keer, kan toch niet anders met een valentijnsbaby?! Gefeliciteerd!!!
En met de andere zwangeren gaat het ook goed zo te lezen, wat fijn! Ik hoop dat de onzekere tijden snel voorbij zijn en jullie allemaal met volle teugen kunnen genieten van jullie zwangerschap. Ik vond het echt een heerlijke en bijzondere tijd!
En la bella, bij jullie gaat het ook gebeuren binnenkort! Fijn dat er nu eindelijk wat gaat gebeuren, ik hoop dat het snel raak is (of nu al!) en dat je de behandelingen goed kan combineren met je werk. Daar komen jullie vast wel uit.
Hier gaat het goed! Het was erg wennen in het begin, hoe werkt dat allemaal, wat betekenen haar huiltjes en hoe kunnen we haar troosten als ze krampjes heeft. Dat maakte ons erg onzeker en soms een beetje wanhopig, maar nu gaat het goed! Ze huilt nu niet meer zoveel als in het begin (of misschien weten wij er beter mee om te gaan), en dus is het genieten van onze mooie dochter! Ze ligt nu een beetje te dutten naast me op de bank, de krampjes zijn net over! Echt leuk om haar te zien, slapend, wakker, gekke bekken trekkend.... Als ze wakker is kan ze je ook heel geinteresseerd aan liggen kijken.
Ze groeit ook heel goed, nadat ze een moeilijke start had door ingeslikt vruchtwater/bloed moest ze de eerste dagen veel spugen en viel ze veel af, maar nu zit ze al een kilo boven haar laagste gewicht. Ofwel ze drinkt veel bij mama, als gevolg waarvan ik alweer op het gewicht van voor de zwangerschap zit. Alleen nog een klein buikje te zien, maar dat is niet meer dan logisch. Ik ben verder goed hersteld, alleen mijn bloeddruk is nog wat hoog. Weet niet of ik dat had verteld, maar door die hoge bloeddruk aan het eind is de bevalling ingeleid in het ziekenhuis.
O ja, en wat betreft de naam, mijn naam is niet echt Anna, maar lijkt daar wel op. Anna vonden we ook een mooie naam, maar lijkt teveel op mijn 'echte' naam. Dus het werd Hanna!